Gå til innhold

Juni: gratulerer med dagen da damer :)


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

hvordan har dagen vært? ble det kaker og pakke? fine kort?

 

Her har vi hatt en helt vanlig dag..uten pakke eller noe...samboer er borte med jobben...så vi har ikke feira morsdagen her....kanskje det blir på etterskudd neste helg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke fått noen ting, ikke engang et gratulerer... Kjempeskuffet, hadde ikke forventet noe fra Teodor, men sambo... Burde vel egentlig ikke være så sjokkert heller da...Skal kjøpe gave til meg selv i morgen jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gratulerer? hva er nr til din mann? skal ringe han jeg!!!!! nei da...men dårlig gjordt det der da....vet han hvilken dag det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor laget jeg et eget innlegg? Så ikke denne tråden før etterpå. Er visst litt ør i hodet etter en dag med to syke små.

 

Vet dere, jeg tror at det er vanlig at menn glemmer morsdagen det første året. Jeg tror at det kommer litt bardust på mange at de skal gi oppmerksomhet til DAMA si på MORsdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke fikk noe i går, så furtet jeg hele dagen ;) Ble oppriktig lei meg jeg, hadde trodd jeg i det minste ville få et kort eller blomster... Mannfolk...!!! Knurr.

Sambo tok hintet og var så ekstra flink med Teodor, jeg har ikke skiftet bæsjebleie på 2 dager nå ;)

Tok med sambo sitt kort til gullsmeden i dag å kjøpte med englebarn-smykket som jeg ønsket meg, så nå er Teodor rundt halsen min også :)

 

Sambo lovte å ta det igjen på Valentine, men jeg tror det ikke før jeg ser det !!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...