Gå til innhold

litt redd her nå...


carina og *jentegullet*

Anbefalte innlegg

er 8 uker på vei,har veldig vondt nederst i magen skikkelig mens følelse....er litt brun aktig farge når jeg tisser og tørker meg...men ikke noe rødt blid...sa?noen som har/hatt det samme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville kontaktet fastlegen i morgen og forklart situasjonen. Be om å få tatt blodprøver som måler Hcg-nivået. Ta nye prøver om to dager, og se om verdien øker som de skal. Så lenge det ikke er så masse blod som kommer ut, og så lenge du ikke har så vondt, er det langt fra sikkert at du kommer til å miste. Men du må alltid oppsøke lege hvis du blør i svangerskapet.

 

Jeg har blødd to ganger under graviditet. Den ene gangen gikk det helt fint, og jeg fødte en flott gutt. Den andre gangen gikk det ikke like bra: Ble operert for svangerskap utenfor livmoren for noen uker siden. Det begynte med blødninger og magesmerter. (Men jeg blødde masse altså, ikke bare litt brunt på papiret). Krysser fingrene for deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk...for det er brunt,ikke anntydning til friskt blod......skulle vært ferdig med eggløsning disse dager...sånn til vanlig...kan kanskje være noe med d???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være en "festeblødning" du opplever. Det er visst ganske vanlig at det brister noen blodkar når embryoet fester seg i livmorsliminnen. Kom bare til å tenke på det :-) Men ring legen for sikkerhetsskyld. Ikke tenk at du er til bry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...