Gå til innhold

Influensa!!!

elskerpusenmin og lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herregud, har ligget strak siden fredag!!! Feber, skallebank og vondt i alle ledd. Prøver å døyve med 3 paracet om dagen og vann, får ikke i meg noe annet.

Er så redd for at bøllefrøet blir skadet av dette. Er det fler inne her som har hatt influensa?

Hva gjorde dere for å bli friske? Tar lille bølle skade av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke fått det og krysser fingrene for at jeg slipper. Men etter det jeg har hørt er det ikke skadelig for barnet, men viktig at du holder ferber nede ved paracet. Ring legen i morgen for sikkerhets skyld,og i tilfelle tror jeg det er litt avhengig av hvor langt du er kommet i graviditeten. Jo lengre jo bedre for da er småen mer motstandsyktig. God bedring

Skrevet

Jeg har også ligget helt strak siden torsdag. På fredag var jeg hos legen, skal utenlands imorgen, så tenkte det var lurt å ta prøver av halsen osv, i tilfelle det var noe annet enn influensa, men det var visstnok influensaen som har inntatt kroppen!

Men iallfall fikk jeg hørt med legen angående paracet osv. Han sa at dette ikke var farlig for barnet i det hele tatt, det er viktigere å få i deg mat hvis du har vondt å svelge, få ned feber etc. Paracet hjelper godt på dette, men følg pakningsvedlegget. Han sa også at barnet har det fint og godt selv om mamman er syk:) Ellers rådet han meg fra å spise repsils, men nesespray kan brukes, men da med omhu:)

Håper du blir bedre! Er litt bedre jeg, men har konstant dott i øret! Gruer meg til å fly med dn;P Hehe:)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...