Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 heisann. har dere noen tips? er lei av konstant tett nese og snorking samboeren min klager på snorkinga mi hehe på forhånd, takk for hjelpen
MuttaღMartiniusღ Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Ha ha... kjenner meg igjen der ja... Samme her. Du må bare ligge med hodet høyt og ruke saltvann eller nesespray!!!! Hehe..ja, det er helt grusomt!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 ei på apoteket sa at jeg ikke burde bruke nesespray. eller kan jeg det?
MuttaღMartiniusღ Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Ja, de sier jo det... Men herregud, det kan jo ikke være så farlig en gang inni mellom. Ikke bruk det mer enn ti dager i hvert fall... Bytt litt på det g saltvann!! Hva med tigerbalsam??
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 tigerbalsam kan jeg jo prøve. 7 uker igjen med tett nese, så er det slutt
MuttaღMartiniusღ Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Bare ikke ta for mye tigerbalsam på en gang... Da dør du!!!! Svir som satan... Hehe;)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå