Gå til innhold

Hurra jeg er Gravid :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se kjønn og om svangerskapet vil gå bra???

f: 070875

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere!!! Åh, såå gla jeg nå..:)

Skrevet

Gratulerer, så bra at d endelig klaffet for deg:-) Får tydelig jente rundt deg..som jeg også fikk opp sist jeg spådde deg... Når har du termin nå da?? Har selv tatt 3 svake tester i går og i dag, men tør ikke juble enda.. Men føler meg veldig gravid... jeg har enda noen dager igjen til IKM da.. Så det er bare å være tålmodig:-).. får du opp noe kanskje??

dato er 171080...

Lykke til...

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Så fortjent dette:-)

Stor klem

Skrevet

Hipp hurra for deg og nurket i magen. Gratulerer så mye.. :-)

Jeg venter spent jeg..

Har litt brun utflod nå, så jeg tror nok mensen kommer snart..

Klem fra meg. :-)

Skrevet

Å så bra! Gratulere. Så at mange hadde spådd dæ gravid så æ regna nesten me at det måtte stemme :)

Æ går i eviglang ventemodus. IKM om ei uka. Pinelse! Håpe at du har rett i det du så på mæ, at det ikkje va din egen graviditet du så ;)

Løkke tel!

Klæm

Skrevet

Gratulerer Løvinne75! Napper litt babystøv av deg om det er greit!!Kanskje du har rett at det er like før hos meg og? Kooooooooos deg med nurket i magen!

Klem

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!!:-)

Nå ble jeg veldig glad på dine og din manns vegne!!!!:-)

Kos deg!!!!

Skrevet

GRATULERER!!! Herlig! Så gøy å høre!

Du må bare nyyyte det og slappe av:)

Stooor klæm:)

Skrevet

Gratulerer!!

Har sett du har spurt om graviditet noen ganger. Lykke til videre:-)

Skrevet

Heisann !

Ja nå håper jeg at det endelig går bra denne gangen ... vil det gå bra tror du?? Føler det selv :):) har en god følelse selv og den vil jeg holde på :):)

Skal se på deg jeg...ja føler veldig graviditet på deg altså vennen...får opp ei jente på deg også...svak positiv er positiv det...så du er gravid vennen :):)

Men du..kommer jeg til og få meg en jobb etter skolen da..eller vil jeg gå hjemme??

Hvet ikke helt hvor langt jeg er på vei..men tipper mellom 4-6uker..august oktober....hva tror du??

Klem

Skrevet

Åhhh, så koselig! :)

Gratulerer til deg og din kjære.

Ønsker deg lykke til i svangerskapet.

Nå har du en spennende tid foran deg :)

Klem

Skrevet

G R A T U L E R E R med spiren :-)

For meg virker det som en liten prinsesse og får opp mye positivt rundt graviditeten:-) Et ekstra bånd mellom deg og mannen!!

Mener å huske at jeg sa at du nok ikke måtte vente så lenge , sist jeg spådde deg hehe - Var veldig koselig å høre at det klaffet for deg no vennen!!!

Stooooooooooor klem !!!

Skrevet

Hehe ja det kan nok stemme det vennen...vi er som nyforelsket igjen vi nå...kjempedeilig :):):)

En jente ja..det hadde vært utrolig bra...:):) men en gutt er også likeså bra :)

Ha en fin dag og takk for at du tok deg....Du har hatt mye rett ang meg vær gang..og nå sitter den ;)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye!

Håper det et smittsomt, slik at jeg også snart blir gravid...

Får opp litt kvalme, og tror det er jente.

Skrevet

gratulerer så mye med spiren i magen!!!!

Skrevet

Hallo vennen

Ja som eg sa til deg,så kom graviditeten så sterkt inn på deg no.Og husker du tilbake til då både du og eg hadde søkt på skule??Då sa eg at når du gjekk på skule,så vart du gravid!!Er så artig når ting stemmer.Vart litt seinere enn eg trudde den gangen,men dog.

Ser det Elastica skriver,og slik føler eg det det og.At du og mannen blir meir samansveist no.Trur han vil prøve å få meir tid heime og.Ser dere koser dere ilag.Han holder rundt deg,og dere ser på dette lille nurket deres.Er så rart,føler jente på ein måte,men eg får opp gut.Så eg haller mest mot det.Og svangerskapet vil gå heilt fint.Masse lykke til vennen.r så glad på dine vegne.No skal eg male,og sparkle igjen...Klem

Skrevet

Jeg gratulerer så mye igjenn vennen, du hvet den som venter på noe godt hehe.....

Skrevet

Jeg er bare så utrolig glad nå altså...hehehe...at jeg kan danse hele dagen lang...hihihi...Ol time loong =)

Ja vi er som nyforelsket...=)=)

Dette var det beste som kunne skje oss =)

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :o)

Klem.....

Skrevet

Åååååå dere er så søte :):)

Tusen takk alle sammen :) Det er virkelig hærlig altså :)

Klem til dere alle ;)

Skrevet

hei på deg:)

gratulerer såååååååååååååå mye:)))))

eg vet det er en ubeskrivelig,hærlig følelse...er 17+1 i dag sjøl:)

ha masse positive tanker framover,og kose deg kjempemasse:)

stoooooooooooooor klemmm fra meg:))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...