LizzyG Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Selv prøver jeg og gå en tur hver dag så lenge jeg orker, men lurer litt på hva dere andre gjør? Hvordan er formen deres om dagen? Merker jo selv at jeg begynner å bli litt lei nå.
zeemum Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Da er du kjempeflink! Jeg har hatt bekkenløsning siden jeg var 3-4 mnd på veg så jeg prøver å unngå lange turer og mye gåing. Nå gleder jeg meg til å kunne bevege meg fritt!! Har 2 dager til termin:) Men selv om jeg har vondt i bekken, lysken og er stiv i lårene hindrer det meg ikke i å bevege meg normalt her hjemme. Jeg må bare ta litt oftere pause enn ellers. Formen er ikke god, men jeg slipper å bli andpusten av å gå trapper, heldigvis...
småen og smulan Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er stort sett ute på en eller annen aktivitet hver dag. Jeg går ikke spesielt på tur, men går gjerne ned til byen eller bruker bena om jeg ikke skal så alt for langt av gårde. Synes det er deilig å få beveget seg litt. Skal likevel innrømmes at i dag har jeg ikke gjort stort annet enn å ligge på sofaen:-)
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 må innrømme at jeg har vært veldi sløv til å gå tur.... har vært plaga med å få sting i magen når jeg går tur, og det er veldig veldig vondt, så deffor har jeg liksom skippa... :-S ikke helt bra.... Men formen min er super den.... eneste er at senga som jeg og samboern har er blitt for myk, så får vondt i hoftene når jeg ligger i den... og ryggen ikke minst.... nå bor vi for tiden hjemme hos mamma og pappa( innreier kjellern her), så jeg bruke å legge meg inne på pikerommet mitt... den senga mi er så deilig også slipper jeg unna samboerns snorking som også er en plage for meg og nattesøvnen... :-S skal ikke være helt enkelt....
catine Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg går tur stort sett hver dag fordi vi har hund. Hadde vi ikke hatt den så hadde det nok blitt mindre ja.. men er glad for all bevegelse- tror det er bra for kroppen og magen:)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Eg jobbar fortsatt 100 % så pleier ikkje gå noko særleg tur etter det. Prøver å gå ein kort tur kvar dag i helgene men ikkje alltid eg får gjort det. I dag gjekk eg ca 2 km (seint) og måtte ha meg ein god kvil på sofaen etterpå. Skal prøva å gå tur kvar dag når permisjonen begynne men veit jammen ikkje om eg kjeme til å orka/greia det. Har muligens litt bekkenløysing så kjenner på meg at eg bør vera litt forsiktig.
Pilje Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Sku gjerne rørt mæ mer...men vi har jo så mye vær fortia at det e jo ikke så ænkelt!!! Entn e det snestorm,svinkaldt(20-34 minus grader...)rægn ellers så e det speilholka!!!!Vanskeli da..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå