Gå til innhold

Nå har vi fortalt det til familien :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Svigers ble kjempe glad. veldig sjokket, de skjønte ikke helt hva vi sa tror jeg. ENDELIG skal de bli besteforeldre :) Min svigerinne tok til tårene med en gang, og jammen ble ikke jeg smittet av det. hehe

Mamma og stefar trodde ikke på oss først.. jeg sa at om ett år får jeg også gave på morsdagen. da lo de godt. og sa "ja sant" måtte faktisk streve lenge med å overbevise de , vise bilder av testene å slik før de trodde på oss. hehe.. men de ble jo veldig glad da! stefar syns det var litt tidlig å fortelle det i og med at jeg bare er 4+4 på vei. tenk om noe skjer sa han. ja han har jo rett, men greit at familien vet om det syns jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er egentlig enig med deg; hvis du nå er så uheldig og har en spontanabort, så er det vel greit at familien vet om det, så de forstår hvorfor du er trist?

Jeg har sagt det til mamma og pappa og noen venner på skolen, men ikke svigers enda. Tror kanskje vi skal si det i dag, men det er opp til mannen min. Jeg tror han enda syns det er litt urealistisk (7 uker i morgen), og kanskje syns det er litt rart å skulle si det. Men jeg gleder meg til svigers får vite det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til lillesøs her om dagen!

Hun er 24 og har et barn på et år selv.

 

Jeg sa bare; 'Vet du hva jeg skal til torsdag, da..?' *stooort smil*

Hun ristet på hodet; 'Neeeiii..!?'

..fortalte så at jeg skal på ultralyd!

 

Søs tittet på meg -først på magen, så i øynene, så på magen igjen-

før hun spurte; 'Har du vondt i hofta?!' Snakk om å flire!

 

Jeg har aldri hatt vondt i hofta jeg, da -men søs kunne ikke fatte og begripe at jeg skulle kunne være gravid og hun ikke ha ENSET det engang!

 

Blir nok en historie vi kommer til å flire av dette! :)

Hun syntes det var en veldig, veldig hyggelig nyhet, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...