Philippa=) Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 jeg er på min 10. dag på overtid, holder snart ikke ut lenger....... for to dager siden hadde jeg rier, men de stoppet opp=( har ikke kjent en dritt siden. vet jeg har en cm opning, men hva hjelper det når alt stopper. noen som har ett godt råd for å få tiden til å gå?
vivi79med2tette Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Ingen gode råd, men kan si at det er flere av oss. Er 13 dager over tiden i dag.... Det blir mye hus vask på meg for å få tiden til og gå. Har urolige bein så klarer ikke slappe helt av på sofaen... Bake har jeg gjort. Det brødet med masse frø som stod i foreldre og barn er veldig godt ;-) Ellers så sitter tårene lett.. hjelper faktisk litt og gråte :-)
Xenaen Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Se tipset mitt under varme kluter på brystene... Funket på meg i alle fall. Men ellers må du få noen å ta deg med ut eller noe. Jeg og mannen var på kino og ute og spiste, alt for å få tankene mine over på noe annet (og så klart - jeg var jo ikke altfor gla...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå