Gå til innhold

er dere gode til å ta bilder av den lille?

Anbefalte innlegg

jeg er virkelig dårlig til å ta bilder av den lille.

syns tiden går så fort......å jeg har også litt dårlig samvittighet over at jeg ikke har tatt flere bilder av henne.

vi har heller ikke filmet henne,kameraet er ødelagt...off.....jaja...

kommer til å angre som en hund når ungene blir større...

Fortsetter under...

Er ganske flink til å ta bilder, han er jo så søt hele tiden!! : D

Men nå har videokameraet tatt kvelden da, 1 mnd etter at trygghetsgarantien vi kjøpte med det har gått ut! Eneste gangen vi har kjøpt sånn garanti og. Er det ikke typisk... Og så nå som vi har en reell grunn til å filme og bruke kameraet!!! Håper vi får reparert det på den vanlige garantien hvertfall!

synes det, jeg :) lagrer bilder med dato som filnavn så jeg vet når jeg tok bildet.... har kamera med videofunksjon også :D har allerede filmet bleiskift (hvor det var ordentlig bæsj i ;) ) og bading :)

bildene ligger her (spamme linken igjen, tihihi): skal legge ut alle bildene som er fine der.. da slipper jeg å sende dem per mail til venner og familie :)

http://free.pages.at/siska/ask/afh.html

Nr to og følgende blir der visst mindre bilder av enn nr en, ser det ut som, hehe. Var slik med meg (nr 1) og søsken også, forresten, masse bilder av meg og mindre av neste. Samme med mannen min (også nr 1). Vi har haugevis av bilder av vår eldste, nå var jo hun veldig glad i å se i kameraet og da. Vesla er mester til å lukke øynene ved blitz, så bildene blir ikke så meget spennende, selv om hun er søt som bare det. Men vi har nå noen bilder da.

Annonse

jeg er faktisk skikkelig flink om jeg skal si det selv! tar bilder hver uke og lagrer de på dato. bestiller papirutgaver (på vgnett) og limer inn i albumet hans. har også bestillt forstørrelser som jeg rammer inn og bestikker besteforeldre med. hihi...de blir sååå glade!!!

nå venter jeg på at den verste kulda skal gi seg så jeg kan klare å varme opp stua nok til å ta "nakenbilder" på saueskinn i skikelig dagslys.

Jeg har tatt masse bilder... er jo så mange fine øyeblikk, med smil og sånn.. jeg har til og med fylt ut et album jeg..hehe.. sånn scrapping album..hehe.. jenta kommer til å ha 10 album når hu er 3 vettu..hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...