Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 I dag hadde jeg en liten spotting, noen ørsmå dråper på dopapiret. Jeg stappet en Qtips inn litt inn i sjeden for å se om det var der det kom i fra, men det var ingenting blod på den. Det kan jo ha vært i urinen.... men jeg har ikke noe vondt.... er 17 uker på veg å vet at blodkarene blir litt "skjørere"..har heller ikke hatt sex de siste dagene..syns dere jeg skal ringe legen? Skal til jordmor onsdag morgen.. og jeg kjenner babyen bevege seg i magen... Tror dere jeg kan vente til onsdag? Litt bekymret...
Bebbies i magen Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Jeg hadde tatt en tlf til legevakta jeg. Så kan de ta den vurderingen om du bør undersøke det eller om du kan vente til onsdag. Men greit å få en uttalelse fra noen som har greie på det. Det er iallfall det jeg hadde gjort. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Så lenge du ikke blør mer eller ha smerter og du kjenner liv så ville jeg nok ventet, men elelrs så er det jo noe som heter "Er du usikker på om du skal kontakte lege, så kontakt lege!" Heller en gang for mye enn en gang for lite likosm og det koster jo uansett ikek mer enn noen tellerskritt bare å ringe :-) Lykke til da, det går nok bra skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå