magedans Skrevet 12. februar 2007 #26 Skrevet 12. februar 2007 Jeg skal drøye det...tror jeg har IKM 16, så liten vits før fredag hvertfall....siden syklusen min er helt på tur. Men skal kikke innom onsdag og krysser fingrene for deg - du har venta lenge nok syns jeg!
skrikerungen Skrevet 12. februar 2007 #27 Skrevet 12. februar 2007 Test test... Testet nå jeg, først med eggl.test, og den var med positiv med litt fantasi, var nesten like rød som kontrollstreken, og tok en graviditetstest etter det, og den var neg... Eller med ekstremt godt syn kunne jeg skimte en strek til....men tar ikke den for god fisk... Hehe, Prøvde å se gjennom testen nesten.Må teste igjen imorgen tidlig tror jeg Har ikm rundt 14.. Tiden flyr liksom ikke i disse tider
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. februar 2007 #28 Skrevet 12. februar 2007 skulle ønske at tiden fløy her jeg.. det hadde vært deilig har ikke flere el tester igjen buhu nå skal jeg sette meg ned å lese.. har semester prøve i kveld, og har ikke forberedt meg en dirtt. ha ha
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. februar 2007 #29 Skrevet 12. februar 2007 skrikerungen: håååper at det var en strek du så, og at du er gravid =) jah jah *krysse fingrene for deg*
Miraculix Skrevet 12. februar 2007 #30 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er gravid!! :-) Testa hos lege idag..!
skrikerungen Skrevet 12. februar 2007 #31 Skrevet 12. februar 2007 ÅÅH Grattis!!! Det var kjekt, har sett etter innlegg fra deg Håper det ordner seg hos meg og, ønsker det så sterkt. Lykke til videre!!
Miraculix Skrevet 12. februar 2007 #32 Skrevet 12. februar 2007 Tusen tusen takk )) Når det ordner seg for MEG ordner det seg GARANTERT for deg )))))
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. februar 2007 #33 Skrevet 12. februar 2007 GRATULERER MIRACULIX!!!! Åh, det der gir virkelig inspirasjon til oss andre he he he
Miraculix Skrevet 12. februar 2007 #34 Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg VISSTE at disse uke 7 jentene hadde noe spesiellt over seg :-) Så nå når det er noen dager igjen til ikm fyller jeg lommene deres med MAAAAAAASSE BABYSTØV!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
*snart mamma til 2* Skrevet 12. februar 2007 #35 Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer til de som er blitt gravide=) Jeg kjøpte gravtester i dag, men det var ikke CB tester der, bare NEWGENERATION....men til min store skuffelse så kan jeg ikke teste 3 dager før..... Har så lyst til å teste i morgen tidlig, for jeg trur det er noe på gang. Er det noen som vet om disse testene har slått ut dager før IKM!!??
Fablefant✿ Skrevet 12. februar 2007 #36 Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer Miraculix!!!!!!! Se det! Det var noe i den gode følelsen!! Jeg testa i dag - negativ som bare det. Men jeg har IKM torsdag da, eller muligens noen dager etter, syklusen har vært litt rar denne måneden... Hmm... Gratulerer alle som er blitt gravide! Skal se resten av oss kommer etter, det tar bare litt lenger tid før testen slår ut for oss...
mammatil4gull Skrevet 12. februar 2007 #37 Skrevet 12. februar 2007 ikke tasta ..har ikm fredag .. ikke så stor tro på at det er noe.. bare veldig oppblåst og murring i periodevis .... som virker som økre på om jeg aktiv.. men nå har jeg i hvertfall tatt mot til meg og bestilt meg to cd staver og to andre staver på billigtesten .no hoper de kommer før fredag om ikke den dumme tannta er kommet da
Elizabeth-74 Skrevet 12. februar 2007 #38 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har ikm på fredag, men i går fikk jeg litt blødninger. Trodde det var mensen så jeg satte inn en tampong. Men i dag tidlig var den nesten helt tørr, og uten noe blod.Tenkte kanskje at det kunne være festeblødninger. Har bare hatt litt blod i slimet når jeg har vært på do(unnskyld at jeg er veldig privat). Har veldig lyst å teste, men tror jeg skal vente til fredag. Kanskje jeg skal teste på torsdag. Hviket apotek har cb testene? Jeg har ikke sett dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå