Gjest Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Åhh.. Testet idag, 4 dager før IKM; Negativt. Har IKM 15. februar. Er skikkelig utålmodig med denne testinga!! Noen som er med å teste i morgen tidlig? Når har dere IKM?
marte har fått mage! Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 ikm er ikke før 18.feb, så skal nok vente litt med testinga.. Men masse lykke til!!
Mortil1snart2<3 Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jeg testa negativt i går, og tok alle sorger på forskudd! var bare tutinga på meg i går, og var litt der at nå kommer jeg aldri til å bli gravid... blir jo helt rar av denne prøvinga:) men den var virkelig helt negativ også, ikke den minste antydning, jeg kunne ikke dikte på en liten strek en gang, så negativ var den.. hadde en plan om å vente til onsdag for å se om tanta er kommet da, men det spørs om jeg greier å vente da!
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Ja, negative tester er SURT! ..Og ikke minst ventetiden også! Men tror ikke det er ¨så vanslig å få positiv test så tidlig som 4-5 dager før IKM, og bare det er jo en trøst. ) Har bare en test igjen jeg.. Men har bestilt noen clear blue digital, så da tester jeg i morgen med den ene jeg har og hvis den er negativ tester jeg i slutten av uka igjen hvis tr ikke har kommet.. HÅPER tiden FLYR!
Miraculix Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Hei dere:-) Jeg tok en test istad, jeg også, og jammen kom det ikke opp en loddrett strek sammen med den vannrette :-) Den er tynn, men den er også blå så da er det vel "svakt positiv" test da !! :-) Ikm er mellom 12-14 så var jo litt tidlig, men jeg håper den blir sterkere fremover!! Gud, nå kommer dagene til å gå saakte........
Elizabeth-74 Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er også veldig spent. Jeg har ikke ikm før 16. Jeg gikk to dager over forrige periode, så er litt spent på når jeg kan begyne å teste. Tror ihvertfall at jeg skal vente til fredag, hvis ikke tr kommer før det da. Har ingen symptoner, så jeg er nok ikke gravid. Men kanksje det går ann å være gravid uten symptoner?
magedans Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har ikke fått tid til å teste før (i mine 2pp) da TR har kommet opp til en uke tidligere enn hva jeg ventet. Tullesyklus!! Men hvis jeg er "normalisert" på 28 dager nå har jeg IKM på fredag - så da blir det vel testing da eller lørdag tenkte jeg...om ikke tanta kommer snikende før, da. Krysser og krysser for dere som skal teste tidlig i uka!!!
CB-BabyBoy Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har ikke ikm før lørdag jeg, så kommer ikke til å teste før tidligst mandag i neste uke (uke 8 blir vel det). Men om testen da skulle bli positiv, så er det topp siden vi har halvtårs bryllupsdag da
Elizabeth-74 Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Nå forstår jeg ingenting. Skulle kjenne etter hvordan tappen min var, og oppdaget at jeg blødde litt. Men det er en 5-7 dager til ikm. Hva kan det være? Kanskje det var fordi jeg kjente på tappen. Håper ikke at det er tr. Noen andre som har opplevd dette når de utforsker tappen. Dette var første gangen jeg gjorde dette.
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Miraculix: ÅJ!! Tror nok du er gravid. En strek er en strek! Håper jeg kan si det samme om min test imårra tidlig!! Lykke til alle sammen. Krysser fingene for at tr har gått seg bort!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 elisabeth 74 jeg har selv opplevd at mens kommer etter at jeg har kjent på tappen... skjønner ikke helt hvorfor dette skjer... om man på en eller annen måte "åpner" emr opp, eller får en rift i en hinne eller noe? forrige pp var jeg ikke gravid, og gikk å ventet på mens. Kjente da godt etter åpningen på tappen for å se om den var åpen.. tr satte igang for fullt et par timer senere. vet ikke om det er tilfeldigheter eller hva det er, men rare greier
Elizabeth-74 Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Lioevr 13pp: Takk for svar. Jeg har aldri kjent på tappen før, så jeg visste ikke helt hvordan den skulle føles. Tror ikke det var mensen som kom heller. Det var bare slim med blod. Lurte på om det kunne være feste blødninger? Men det var kanskje og håpe for mye. Vi er bare i 1pp. Det skal jo ganske mye til for å klaffe ved første forsøk. Blir spennende og se om jeg får noe mer blødninger i kvel. Kommer til å gå på do og sjekke i hele kveld......
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 he he, kjenner til det. er desverre ikke noe annet å gjøre, enn å vente å se. håper for din del at det var en festeblødning
Guttejenta Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 Eg har ikm på onsdag, dersom eg ikke får spotting på tirsdag, så da ska eg kjøpe test på onsdag.... Miraculix, tror nok du e gravid eg Gralla på forskudd!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 Testet idag men ble ikke helt klok på den testen.. Først så jeg noe ganske svaaaaakt, men så så jeg det ikke..så så jeg bare halve streken osv...men guuuri d var svakt. Har bestilt cb digital, så får vente til den kommer da...
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 Om jeg fremdeles er tantefri kommer jeg til å kjøpe test på onsdag etter jobb. Litt ustabile sykuser, men har ikm senest på lørdag på dag 37. Men så langt ingen symptomer på at jeg er gravid.
Mor til en stor og en liten Skrevet 12. februar 2007 #17 Skrevet 12. februar 2007 Da satt spiren!!! Har ikm ca.16.feb men testa idag og 3!!! tester viste positivt!!! Går skole men klarer jo overhodet ikke konse idag. Er det rart ;-) Sambo vet det ikke enda,så gleer meg til å fortelle det ikveld.
gleder.meg Skrevet 12. februar 2007 #18 Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer!!!!! Jeg fikk tanta i går.... Grrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! Jeg hadde tenkt å teste på onsdag, men det slapp jeg. Da er det på`n igjen. Begynner å bli lei av å bli skuffa:(
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #19 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har IKM 15.feb,klarte ikke holde meg så testet til morgen i dag. men NEGATIV... Hadde kanskje ikke regnet med noe annet heller da så tidlig......... Bestilt nye tester i dag,så jeg håper på å kunne teste til onsdag og hver dag fram til tr kommer. Håper ho holder seg borte;) og at j får en positiv test!!!! Følger med på dere alle,ikm7'ere!!! Lykke til!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #20 Skrevet 12. februar 2007 Mor'til'1'kanskje'snart'2 Gratulerer masse med positive tester... Heldige du!!!!!!!!!!!!! Dere får nok en knall kveld:-) Kos deg med den etterhvert voksende magen................
matglad Skrevet 12. februar 2007 #21 Skrevet 12. februar 2007 Hei! Sitter på jobben og har masse å gjøre, men klarer ikke konse. Har IKM i dag og TR er ikke kommet på besøk ennå. Er kjempenervøs hver gang jeg skal på toalettet. Lurer på å teste, men har egentlig bestemt meg for å vente noen dager. Lykke til alle sammen!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. februar 2007 #22 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har rare tenner.. og tannkjøtt... smaker som om jeg har sår rundt gommen/ tennene, men er ikke sår. stikker og er såert/ ømt når jeg tar på tannkjøttet rundt de 3 bakerste jekslene 8oppe og nede og på hver side) Så begynte det med sinnsyke mendeg luft i magen i går, som bare vedvarer.. Kjenner ikke en dritt til tr (og jeg som pleier å ha VONDT fra ca 4-5 dpo) Kom kvalme (i halsen?) io to tiden i dag, somfortsatt sitter nagla... Har leamusaktig følelse over skambeinet, og akkurat som dunking som er i betente sår, bare ikke det vondt... Åh, dette er meget rart. Håper så inderlig at jeg (og alle dere andre da) får positive tester denne uken :) Er helt sjuk her jeg sitter. Lengter såååå etter en tass nå altså
duogjeg og vitre Skrevet 12. februar 2007 #23 Skrevet 12. februar 2007 Vet, man blir jo helt gal her man venter... Det med tennene er jo et sjeldent symptom da, så det KAN jo tyde på graviditet (:
magedans Skrevet 12. februar 2007 #24 Skrevet 12. februar 2007 Lioevr: Jeg har også den merkelige kvalmen i halsen! Og et skikkelig trykk i mellomgulvet...hadde håpt å kjenne det lenger ned da det vel skal være et symptom...men det er jo uansett lov å håpe Lenge til du kan teste?? Lykke til
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. februar 2007 #25 Skrevet 12. februar 2007 ifølge babyverden er jeg evnt. 3+3, og det er 3 dager til en test kan slå positivt ut. tenkte jeg kanskje skulle teste onsdag morgen jeg da. Noen av dere som skal det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå