Gå til innhold

Pumpe til lufthjul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en brio kombi vogn som har 4 flate hjul. Ville gjerne fått pumpet dem opp, men den pumpen jeg kjøpte på sportsforretningen passet ikke. Og den skulle ta alle typer ventiler. Fikk tak i en annen pumpe i en babyutstyrsbutikk, men den passet heller ikke. De førte ikke brio, men basson og teutonia tror jeg det var...

På babyshop, der jeg kjøpte vogna, finnes det ikke en eneste pumpe.

Vet at man kan dra på bensinstasjon å få pumpa opp hjulene, men jeg tenkte at hvis man er på tur (hytte, eks), så hadde det vært greit med en håndpumpe. Kjøpte jo med en ekstra slange til hjula, i tilfelle det skulle gå hull når man er på tur. Litt tungvindt å måtte ta med seg en bensinstasjonspumpe på tur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

ville sjekket på steder som Chlas Olsson eller Biltema, kan hende de har overganger/munnstykker som passer. Eller en sykkelbutikk

Skrevet

Hei, rart ikke barnebutikkene du har vært innom ikke fører pumper til de vognene de fører, men noen ganger er det sånn at de går tomme og det tar tid før de kommer inn. Men jeg vet at Barnas Hus har en "universel pumpe" som passer til de fleste vognene!

Skrevet

Har Emmaljunga og Simo vogn med lufthjul. De har (selvfølgelig..) ikke like ventiler. Men jeg har kjøpt en pumpe til hver på vanlig sportsbutikk. Emm. vogna passer til bensinstasjonspumper, og den pumpa vi har hjemme er en vanlig sykkelpumpe. Burde være mulig å få tak i pumpe (hvis du ikke har en tredje type ventil da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...