Gå til innhold

Noen som kan hjelpe å tolke cb test???


CamillaMedSommerbebi

Anbefalte innlegg

Testet i går med cb.... den vannrette streken var da ganske tydelig, men kunne se tre prikker på en loddrett linje over den vannrette....er vel altfor opptimistisk å tro at dette kan bety noe??? Spesielt siden jeg er nesten 2 uker over ikm....burde vel ha testet tydelig pos. dersom jeg hadde vært gravid...???

 

Noen som har opplevd lignende....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har. og jeg var gravid:-) var en tydelig strek og en veldig svak en. testen hadde ligget på badet hvor det var varmt da, tror det var derfor den var sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan disse tre prikkene på den loddrette linjen over den vannrette.... være en svak svak strek, mener du?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende:-) jeg tok en quick respons test da. har vel ikke sett hvordan clear blue er. men legen sa til meg at siden det var antydning til strek der, var den positiv:-) kjøp deg en ny test i morgen for sikkerhetsskyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) tok en ny test i dag...den hadde bare en prikk loddrett...hmmm vet ikke om dette kan bety noe, men får prøve en ny test om noen dager å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nesten 2 uker over.... fikk en mensblødning også, (rikitgnok noe annerledes enn den pleier, men det kan jo ha noe med pilleslutt å gjøre)....likevel så føler jeg meg liksom litt gravid og denne testen var så merkelig...så derfor lurte jeg på om noen hadde opplevd lignende..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

prøv en digital cb test , der er det liksom ikke noe å spekulere på. der står det gravid eller ikke gravid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en lignende historie. jeg var gravid i uke 5 testet mem cb, alle testene var positive med svak strek. beg med blødninger, men dagen jeg skulle til legen så testet jeg en gang til, da var der en vannrettstreken klar og tydelig(negativ) men bare en halv strek loddrett(positiv) spurte legen hvorfor det var sånn, hcg stoffet beg å gå utev kroppen å jeg mistet var svaret=( men for all del, ikke for å skremme deg, håper på det beste=) er selv gravid igjen i uke 5=)

 

 

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar =) Men det er så rart for har testet neg. tidligere...ingen svake streker eller noen ting... så ingenting tyder på at jeg har vært gravid og nå mister,, hmmm... disse prikkene var så rare også...ingen strek lissom...manglet lissom en del prikker for at det skulle se ut som en strek...hmmm tviler på det betyr noe, sikkert slikt som skjer....men håper håper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...