Gå til innhold

Rar graviditet


Gjest

Anbefalte innlegg

Testet positivt for en uke siden. Hadde vært kvalm ett par dager, og ble som vanlig fryktelig kvalm da jeg sto med den positive testen i hånda. Har to barn fra før og begge gangene har jeg blitt kjempe kvalm samme dag som jeg har testa positivt, og vært kvalm og kasta opp en periode etterpå. Regna med det skulle være på samme viset denne gangen, men kvalmen gikk over etter ett par dager. Føler meg ikke gravid i det hele tatt.

Noen som har hatt det på samme måte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har du ikke skrevet noe om hvor langt du er på vei....jeg testet positivt når jeg skulle hatt mens (altså relativt tidlig) var da ca 4+4 - er nå 5+3..i morgen er det 1 uke siden jeg testet!

Eneste tydelige tegnet jeg hadde var noen skikkelig ømme bryster og litt mens-stikking i underlivet -men mensen uteble jo :)

 

Kanskje har du oppdaget graviditeten senere enn meg? Har foreløpig ikke vært dårlig - bare innmari trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ca 5+4 da jeg testa positivt. Syns bare det er så rart at jeg ikke er dårlig. Selvfølgelig er jeg fornøyd, men også litt redd for at det er noe galt. Skal få ordna meg en time hos legen så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte ikke å kasteopp og være ordentlig kvalm før ute i uke 6. Har ikke gitt seg enda... i dag er jeg 10+5

har hatt to oppkast frie dager..

 

alle har ulikemåter å være gravide på...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at alle er forskjellig, men i begge de forige svangerskapene var jeg kjempe kvalm og trøtt fra uke 4/5. Nå er jeg ingen av delene. Har liksom aldri hørt om noen som ikke er kvalm og trøtt de første ukene. Får håpe det fortsetter slik da:) Er ca 6+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt da jeg var 4+2 (pleier å ha veldig punktlig menstruasjon). Har ikke vært dårlig en dag (bank i bordet). Det er vårt første og vi er vel ikke helt klar over hva som faktisk skjer, siden jeg er i toppform. Har til og med vært på skiferie i Alpene uten problemer. Det eneste jeg merker, var ømme bryster et par uker, men det er avtagende nå. Jo, komn på at jeg blir kvalm av hvitløkslukt og røyklukt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...