Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med tolkning av cb test??

Anbefalte innlegg

Testet i går med cb..... den vannrette streken var ganske tydelig, men jeg kunne se tre prikker loddrett, disse prikkene var på en loddrett linje over den vannrette streken..... det er vel altfor opptimistisk å tro at dette kan bety noe ( spesielt siden jeg er nesten 2 uker ikm, burde vel da ha testet tydelig positivt dersom jeg hadde vært gravid) men man håper jo så likevel :-).

Noen som har opplevd lignende??

Fortsetter under...

merkelig, for det samme skjedde meg på torsdag.. Den vannrette streken var tydelig, også var det 3 bittesmå prikker loddrett oppover på venstre side over den vannrette streken.. Regnet bare med at den var negativ, men er som sagt 1 uke over IKM så det er jo ikke umulig...

hmmm....ja akkurat slik testet jeg i går...høres helt likt ut som det du beskriver....regner jo også med at det er neg. , men så håper en jo så :-) spennende å høre at andre opplever det samme....

det har aldri skjedd meg før. Og jeg og samboeren min synes det var litt merkelig med de tre prikkene... Venter noen dager til så får jeg ta en ny test.. Spennende å se hva som skjer.. Hold meg oppdatert da:)

Lykke til til deg

Ja er det :-) tok en ny test i dag...da var det bare en prikk...og denne var litt lengre til høyre...vet ikke om det betyr noe...får ta en ny test om noen dager.... er egentlig en del som sier at jeg ikke er gravid, likevel føler meg så gravid...hmmm :-) Vi får se hva som skjer ja :-)

Hold meg oppdatert du også! Lykke til, Krysser fingeren for deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...