Gå til innhold

Hvor mange her har testet svakt positivt før ikm, og sterkere etter ikm?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har testet svakt positivt idag, dvs; Streken var tynn men hel, klar og blå!! :-) :-) Så da regner jeg med at jeg er gravid!!!!!

 

Er ganske skjelven, den loddrette streken kom frem samtidig med den vannrette, men ble litt svakere etterhvert, men jeg kan fremdeles se den tydelig. Så da må det vel være litt HcG i kroppen min, vel??

 

De som først testa svakt, hvor mange dager venta dere før den var tydelig..? Vil ikke si noe t typen før den loddrette streken er like klar som den vannrette.. :-)

Er fortsatt to dager til ikm, så bør kanskje vente t neste fredag eller noe da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet svakt tre dager før.. Så testet jeg på nytt noen dager senere men den var like svak. Tror ikke det er alle tester som slår ut like sterkt som bildet som er på pakken. En strek er en strek. Gratulerer, du har nok en spire i magen din.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

jeg testet svakt svakt positivt i går, og likedan i dag. Ikm er på onsdag, klarer egentlig ikke å få dette til å gå opp for meg enda... Må nok ta noen klare blinkende gravid tester for å tro dette har skjedd:)

 

Gleder meg masse til ferden:)

 

Lykke til med svagerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Hadde en vanlig CB dagen før ikm som var svak, men ble knall blå 4 dager senere. Testet også, med digital CB dagen før ikm der sto det GRAVID i displayet, men hus å ta bilde for det varer ikke mer enn i ca 20 min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet svakt positivt 11 dpo, testen ble sterkere for hver 2. dag.(billigtester, strimmel) På IKM fikk jeg fullt utslag på vanlig cb.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...