Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Uff uff...Skulle pakke en skjokoladekake idag. Ja ja mensann.. Da sambo stakk ut en tur tenkte jeg at jeg og sønnen min kunne smake en bit. Han likte ikke fyllet. (noe som jeg digger) Så i ren frustrasjon spiste jeg halve kaka!!! Vet ikke hva som gikk av meg, men jeg ble såå deppa, og tenkte at sambo ville neppe heller like den. Tankegangen min er syk. Angrer nå på at jeg spiste sinnsykt masse (fatter ikke at jeg klarte) Nå vil jeg kaste kaka! Fatter ingenting!
mari~m/ lillebror. Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 nei huff og huff, må bare si jeg synest den var litt søt jeg*ler* men ja hormoner er noe dritt!!! ta vare på resten av kaka du, kan komme godt med senere:O)
prins 07, prins 10 Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 He he. Er du ikke gravid da?? trenger du å skjemmes??. Samboeren din tar nok det hele med et stort smil.
prins 07, prins 10 Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Og bare sånn for trøst, jeg begynte å grine fordi jeg ikke fikk opp korken på brusflaska.
Solskinnsjenta Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Kjære deg. Du er nok gravid! Det er fullt mulig å stappe i seg en halv sjokoladekake når du får den reaksjonen fra din sønn! Samboeren din har nok full forståelse, men tror nok ikke han vil like det viss du kaster den delen du ikke har spist, for da får han ingenting. ((klem))
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Hehe, må jo le litt oppi det hele..Men akkurat der og da var jeg på gråten...) *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå