Gå til innhold

Dere som lurer på hvordan røyken smaker....... ;-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

SKIKKELIG DRITT!!!!!!!!!!! Og jeg er en storrøyker!! (var en storrøyker)

 

Hadde ikke smakt røyk siden april i fjor. Var på middag hos venner i går og tok et glass rødvin. Lysten på røyk var der da selvfølgelig så jeg gikk på en smell (visste jo det) og tok en røyk. Skikkelig light t.o.m

 

Var HELT naturlig å tenne opp og røyke, men det smakte ikke som jeg husket det gitt!!!!

 

Godt å ha gjort det. Slipper jeg å tenke mer på det!

 

Kan vel hende jeg røyker i festlige annledninger men det er ingenting å lengte etter på samme måte som jeg gjorde!

 

Dessuten fikk jeg verdens dårligste samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...sånn har visst ikke jeg det. Har tatt meg en røyk to helger på rad nå, og det smakte fantastisk... Men jeg var bare festrøyker de siste to årene før jeg ble gravid, og kommer aldri til å røyke fast igjen, så jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet heller.

 

Men vi er jo alle forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sååå til fredag, for da skal jeg på byen for første gang etter at Magnus ble født. Og jeg skal drikke og røyke!

har alltid bare festrøyket, og det har jeg tenkt å fortsette med...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var storrøyker. 20 + vanlig rød marlboro hver dag.

 

Jeg sier fortsatt ikke at jeg har sluttet. Skal til ei venninne til lørdag og drikke vin (det var egentlig den PLANLAGTE første vinen.. :-)) og da kan det hende jeg tar en røyk til.. Kan nok bli fristet igjen... Teite meg!! :-)

 

Hvis det blir noe her så blir det nok festrøyker ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syn jaggu at den første røyken smakte like godt som jeg husket! Har også vært festrøyker i mange år og begynner aldri å røyke fast igjen, og festrøyken smaker fortreffelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg "sluttet å røyke" for snart 3 år siden og har festrøkt siden da. har ikke røkt siden jeg ble gravid, men har vært sykt røyksugen hele svangerskapet. tok en røyk sist helg til et glass vin....hadde gleda meg sånn!! men fy! syntes det smakte skikkelig dritt! ble nesten litt skuffa.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja den første røyken etter et langt opphold synes jeg smaker skikkelig dritt. Lenge siden jeg røyka fast nå da men, har vært ferierøyker de siste årene. Det er rart det at selv om første røyk smaker vondt så tvinger jeg meg selv til å prøve igjen og igjen til jeg liker det igjen... uff man er jammen dum!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er ikke-røyker høres det veldig rart ut at mange av dere som ikke har røykt på lenge planlegger å ta en røyk. Er det ikke bedre å prøve å unngå det. Iallefall ikke planlegge det på forhånd, da er det bedre å ha innstillingen det som skjer det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har røyka i 16 år, sluttet også i april... Røyka fast mellom 15-20 om dagen. Må vel si meg enig med yana.... Synes det er veldig dumt å planlegge den første røyken... Må vel være bedre både for kroppen deres og barna deres at dere forblir røykfrie.... Er jo deres valg, men jeg skal iallefall holde meg unna så lenge jeg klarer.. Synes det er helt nydelig å kunne våkne uten røykhoste og lukte vondt av meg hele tiden.... For det gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et vennepar som røyker. De røyker framfor barna men de passer på å holde god avstand. Røyker ikke inne og ikke i bilen. Likevel så stinker barna røyk. Sannsynligvis fordi klærne til barna henger sammen med foreldrene sine klær og de løfter barna og har de på fanget med de klærne de røyker i. Barna våre går i den samme barnehagen og jeg overhørte en av barnehagetantene klaga at ho ikke likte å kle på ungene røykluktende klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...