Neverstill Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 lagt ut nytt mage bilde nå.. men fy... jeg ser jo ut som jeg er sprekkferdig med alle de strekkmerkene.. noen fler?
SaNdRa & RiNa Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Synes magen din er veldig fin jeg ) Man må jo regne med noen små skjønnhetsfeil, ser ikke ut som det er så ille på bildet ihvertfall. Har termin 20 april, så vi er ganske likt -bare sånn til info, hehe... Skal på A-hus jeg da. Lykke til videre, og kos deg på kommende UL...
Neverstill Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 takk takk.. så mange fine 3d bilder du hadde da:)
SaNdRa & RiNa Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 jaa, vi var kjempe heldige! Har mange fine filmsnutter også. Aldri sett en film så mange ganger før gitt!
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 synes du har en fin mage jeg:-) Jeg har ogå mange strekkmerker, fikk en god del allerede forrige sv.skap - men de er verdt det!!!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Nei ikke på magen ennå *bank i bordet* men de meldte sin ankomst på den ene skinka for en mnd sia:-(.. jaja... jeg regner litt annerledes enn deg er 7 mnd 23 februar:)... synes ikke du hadde så mange jeg da, venter du jente eller gutt ?! Man må vell lide litt for de små
MuttaღMartiniusღ Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Slapp av!!!! jeg haaaar så mange fler.... Huff, jeg gruer meg skikkelig til hvordan de kommer til å se ut. Skal ikke på stranda til sommern eller sommern etter det....
godiva med 3 gull Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har gudskjelov ingen! Fikk ingen sist heller, kombinasjon av anti tonic olje og gode gener på området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå