Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 17 uker på vei, men har ikke fått noe mage. synes det er litt rart. er det normalt eller?? flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får mage tidlig og noen får mage sent.....Helt normalt. Jeg fikk mage allerede i uke 8...en liten mage. Nå er jeg i uke 20 og ser ut som om jeg er 7 mnd på vei..hehe....ja, jeg er SVÆÆÆÆR!

Skrevet

jeg fikk mage allerde i uke 9, er 2 gangs gravid jeg da.. har temmelig stor mage nå til å være 19 uker på vei....

Skrevet

Er også 17 uker på vei, og magen vises bare bittelitt, samboeren min, og nære venner som vet det kan se det, men ingen andre. Ser bare ut som jeg har lagt på meg litt. Men det kommer nok!

Skrevet

jeg er førstegangs, men magen eksploderte rundt uke 17-18 .. er jo veldig forkjellig fra person til person. :)

Du kan no se bilde hvis du vil. trykk på nicket mitt. der er jeg 22 uker på vei cirka..

Skrevet

jeg har en sønn fra før så jeg synes det er litt rart at jeg ikke har fått noe mage, trodde at man fikk tidligere mage når man va gravid for andre gang. skjønner??

Skrevet

Min mage kom mellom uke 18 og 22 omtrent. Da vokste den veldig. Når jeg var til kontroll 20 uker på vei lå jeg akkurat på streken med SF mål, og når jeg var til kontroll 24 uker, så lå jeg akkurat på streken da også, så den lille i magen vokser akkurat som hun skal selv om jeg ikke er så veldig stor. For jeg har ikke fått så veldig stor mage ennå, men den vokser sakte med sikkert :)

Skrevet

Jeg er straks i uke 24 og har skikkelig gravid mage :)

Skrevet

normalt er et ord jeg ikke liker i svangerskap, siden alle svangerskap er ulike.......det er nok normalt for deg å få mage nå..men jeg fikk allerede ,mage i uke 8, ikke stor, men en lite bulk , ja, jeg synd det var litt for tidlig igjen..men jeg skal heldigvis til jordmor om ikke lenge for å sjekke om jeg skal ha tvillinger...

jeg har like stor mage som ei på jobb som er 5 uker lengre på vei enn meg...

Skrevet

åja en skikkelig gravid mage men d e heldigvis berre mage på meg! har ikkje lagt mye på meg ellers!

Skrevet

Jepp har fått mage, men eg e jo 26uke på vei, så d e jo ikkje så rart;)

Dåkk kan se den på:

devilinu86.piczo.com

(under kategorien Mage og UL bilda:)

Skrevet

Jeg har vært sein å få mage før, både med første og andre ungen. Etter uke 18 spratt den fram (etter ultralyden av en eller anna grunn) jeg har bakoverlent livmor, og trur det er grunnen. Dette svangerskapet fikk jeg stor gravidemage med en gang, og det er nok slappe muskler i buken som er skyld i det. Trudde jo ei stund det var to der inne, men bare ei lita pia.

Skrevet

jeg har også fått mege.. er nå 19 uker.. å magen kom i uke 17..

men ei venninne var helt flat til uke 20 så det kan ta tid på noen..

Skrevet

magen min kom rundt uke 12.. nå er jeg 22uker og syns jeg er stooor.. er bilder av magen på profilen og hjemmesiden min

www.junimirakelet.piczo.com

Skrevet

I uke 17 hadde jeg fått en bitteliten mage som bare samboeren min og jeg kunne se. I uke 19 ble imidlertid magen større over natten. Har kjøpt min første gravidbukse i dag. Ikke kjempe stor mage men nok til at buksene er trange. Så bare vent, plutselig er magen der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...