Gå til innhold

blør.....hjelp meg!!!!!!!

Anbefalte innlegg

hei...tok test på tirsdag som viste positiv:)er nå 4+5uker og begynte og blø litt i går kveld.det er litt blanding av friskt og mørkt blod.har ingen smerter i magen,føler meg bare tung i ryggen.bør jeg holle meg i ro eller er det slik at hvis det er en sa så kommer den uansett.har lest at det kan jo gå bra selv om en blør?!pliiiiiiis svar meg:):)klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8181025-bl%C3%B8rhjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sant det ikke er smerter eller mye blod går det nok helt fint :)

Mange som småblør i sv.skapet, så ikke bekymre deg :)

Det er sant som du sier at HVIS der er en sa er det ikke mye du kan gjøre, men for din egen del ville jeg holdt meg i ro..

Jeg fikk beskjed av legen at det ikke var nødvendig, men hvis jeg følte det hjalp litt på min egen selvfølelse skulle jeg gjøre det.

Men det går nok heeelt fint =)

Lykke til!!! :)

Hei.

Jeg har samme problemet. Har ingen smerter. Dro til legen på fredag. Hun tok blod prøve av meg. også skal jeg ta en ny til uka, for å se om HCG nivået har steget. Hvis dt har det er alt i orden.

Hun sa at det er lite sansynlig at jeg har mistet babyen min. Da skulle jeg hatt smerter. Jeg fikk syke melding noen dager for å roe meg ned litt.

Hadde samme problemer ved mitt forrige svangerskap, og det gikk kjempe fint.

Krysser fingrene for deg.

=)

Hei. Jeg bynte å blø for snart 3 uke siden, og ringte legevakta med en gang. Fikk beskjed om å gang å legge meg. Og fikk time dagen etter. Han sa dem ikke kunne gjøre noe, hvis det var en sa, for da skjedde det uansett. Men siden jeg ikke hadde noen smerter og ikke mye blødning, var sjansen veldig liten for å sa. Jeg fikk ikke lov å jobbe, måtte ikke bære noe tungt, og holde meg i ro.

Har ennå ikke fått noe skikkelig svar på om jeg ennå er gravid :-( men har heldigvis testet positivt 2 ganger etter jeg hadde blødninger. Har fått veldig dårlig oppfølgning fra legen synes jeg. Men på fredagen skal jeg heldigvis til sykehus å bli undersøkt :-) da får jeg endelig svar. Også kor langt jeg eventuelt er på vei :-)

Så jeg krysser fingrene for oss begge :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...