*RosaliTa* Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har ømme brystvorter, kjenner selve brystene er ømme også. Men det kan også være tegn på tr. Håper ikke d.. Har noen merkelige murringer helt nederst på magen, ved skambeinet liksom. Og svake stikninger på samme plassen.. hmm.. Er spent nå ja
duogjeg og vitre Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Hei! Jeg tror egentlig at min mensen kommer i dag jeg da. Jeg pleier som regel å ha vondt i brystvortene fre el til tr - mer og mer vondt som tiden går. Men i denne perioden har jeg det ikke. Istedenfor har jeg hatt trykk/ kramper nederst i maven en uke etter el og nå rett før. Lurer på om det er mensensymptomer. Prøver å innstille meg på at det ikke er klaffet, selv om det er skuffende. Tok en billigtest i går kveld, som var negativ. Ellers har jeg vært treg i magen, med masse luft hele tiden - mer enn det jeg har opplevd før. Er ikke særlig oppblåst heller Lykke til(:
Mor til en stor og en liten Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Har samme symptomer som deg samt vondt i korsryggen. Hadde mange av de samme symptomene sist pp,men ikke såre/ømme bryst,så håper at spiren sitter denne gange siden jeg ikke har opplevd såre og ømme bryst siden sist jeg var gravid,for 5 år siden.
duogjeg og vitre Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Da krysser vi fingrene for oss begge. Denne gangen SKAL det gå(:::::::
*RosaliTa* Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 Ja d klaffer for oss alle skal du se, værtfall nesten alle =) Jeg er forferdelig oppblåst, spiser ikke så mye mn føler meg feit jo.. må jo kneppe opp en knapp på buksa i ny å ne ;-p Dette blir min nr 2 forhåpentligvis, mn med min første så hadde jeg ikke planlagt d, derfor følels d ut som om jeg er helt ny jo.. Bare jeg ikke blir så forferdelig dårlig som jeg var med første. Fikk ikke i meg noe annet enn iskaldt glass me vann, isbiter og sitron. og masse lakris og søppeldynga drops. hehe.. og dette varte helt til 4 mnd... helt PYTON..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå