Gå til innhold

Hva fikk dere i dag da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk ikke sove heller, jeg - og ikke kaffen som jeg hadde bedt om på sengen! Han glemte det! Jeg fikk blomsterbuketten igår, da!

 

Men han skal lage middagen! Og jeg trives godt med at han gjør ting her hjemme for å glede meg - ble litt flau da han fant ut at han hadde glemt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost, pysjamas og skal ut å spise middag :-) Vi skal kun ut å spise fordi han ikke vil ha fisk til middag da ;-) (fisk stod på menyen idag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting! Men jeg ga heller ikke han noe på farsdagen, så kan ikke forvente noe tilbake egentlig. Vi prøver å overraske hverandre i hverdagen i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk blomster som Sanna har laget:) Og så vet jeg at det kommer et kort og marsipankake når mannen er ferdig på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sove til 9.30, men det gjorde pappaen også for lillegutt sov leenge i dag:) Så fikk jeg slalomski, noe jeg hadde ønsket meg men trodde ikke jeg kom til å få det nei, snill mann jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelig god frokost på sengen, en pose med nydelig te, en konfekteske og et kjempefint kort som pappa'n hadde skrevet fra lillegutt. Til hovedgave fikk jeg gavekort på rygg- nakke- og skuldermassasje, og det gleder jeg meg masse til! Hadde rett og slett en herlig første morsdag =) Gratulerer med dagen til dere alle sammen forresten, litt sånn i siste liten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe ennå, for jeg er ikke hjemme, men har hørt rykter om at jeg skal få en bok jeg har ønsket meg når jeg kommer tilbake. Fikk forresten sove lenge, for mamma stod opp med Sigurd. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...