Gå til innhold

Tre små


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi fant ut at vi dropper kinoen mandag, så møtes vi heller på Onkel Donald, så kan vi sitte der og planlegge og skravle. Kosemoms og Aina kommer og:-) Møtes klokka 11, går det bra for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sliter litt med forkjølelse her, fire av fem er med nesa langt ned i snytefilla;-) Men jeg kjenner meg mye bedre enn igår - så kanskje jeg klarer det! Vi ser det an litt til, men det er jo hyggelig å sitte på kafe! (følte vel ikke helt for pedofili-film for å være helt ærlig:( )

Det hadde jo passet veldig bra med en Oslo-tur, må jo sende oppmerksomheten til min hemmelige venn fra en annen postadresse hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig koselig om du kom en tur:-) Vi blir nok sittende der noen timer som vi pleier, så hvis du vil sove litt lenger og komme litt senere så er det bare å gjøre det! Har du nr mitt eller Carina sitt? Hvis ikke kan jeg sende deg det på post under profilen, så er det bare å sende en melding når du vet om dere er i form:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt med telefonnummer, så gir jeg pip fra meg når jeg ser dagen i morgen. Send meg telefonnummeret, du! Håper vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere 3. Kunne tenke meg en tur til Oslo imårra. Mye å farter, men kan alltids farte litt til ; )

Skal være tilstede føre 12 iallefall, kommer an på om jeg tar tog eller bil og t-bane. Må også levere bilen imårra tidlig, så jeg er der nok ikke akurat 11.

Sees!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...