Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Flere i samme båt? Hvordan går det med dere andre? Tatt noen test enda? Fortell Fortell Fortell...
_Nysgjerrig_ Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Min 7.IKM dag i dag, null tegn til TR, negativ test i dag tidlig :-( Lurer litt på hva som skjer med kroppen min...
Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 tok test for 3 dager siden.Den var negativ. har ingen flere tester igjen, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet..Lurer på hva som skjer med kroppen min også.. Noen plager hos deg da, nysgjerrig?
_Nysgjerrig_ Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Nja... jeg har hatt halsbrann, kvalme, og har stikninger i nederste del av maven, samt vond korsrygg... hehe, men kan hende det er noen reaksjoner på kroppen etter pille-slutt!? Vi er bare inne i vår 1.pp, så det er nok helst at kroppen "går seg til" tenker jeg. I og med jeg fikk negativ test i dag tidlig kan jeg jo ikke være gravid?? :-I
Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 er inne i 2pp.. gikk en uke over tiden forrige mnd etter pilleslutt... hadde stikninger nederst i magen jeg også, og TR måtte selvfølgelig komme... Er ikke umulig at du kan være gravid, men er heller ikke unormalt at syklusen går litt i spinn etter pilleslutt.. Krysser fingrene for deg hvertfall Jeg sliter selv med stikninger nedesrt i magen på høyre side, og magen bråker som søren.. spesielt når jeg skal legge meg og kvelden. Tyder på mye luft i magen. Hadde kosestund i går, og da gjorde det veldig vondt.. Har vært øm før i forbindelse med TR tidligere, men ikke hatt sånn vondt som jeg hadde i går.. Merkelige greier... Hold meg oppdater hvertfall da
sjeroks Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 e åsså på første pp. stikning i magen, halsbrand, trøtt å kjempe sliten, kjempe tørst, å må tisse hele tiden, rar, matellsmak lignende i munnen. osv. 5 daga over ikm nu, men negativ på ikm dagen, så her håpe æ før harde livet:P krysser fingrene for oss ikm uke 6 jentene:)
Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2007 metallsmak i munnen har jeg hørt er et tydelig tegn på graviditet... vent litt så kommer not testen til å bli postitiv sjeroks... *krysser fingrene for deg* Jeg tror jeg tror....
sjeroks Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 hehe, får håpe d:) krysser fingrene for deg å skal teste igjen på torsdag vest ikke tr e kommet til da:) e du me å teste da? har bare en liggende, åsså orke æ ikke kjøpe nye. e spent som bare d, men håpe æ klare å holde ut til torsdag:)
Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2007 jeg har ingen test liggende, men jeg blir med på testingen da ja, så lenge ike TR har kommet snikendes innpå innen den tid
_Nysgjerrig_ Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 jeg blir med å teste torsdag hvis ikke TR har dukket opp! :-D Krysser fingrer og alt annet for oss! :-) Lykke til folkens!!!! :-D
Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2007 Å så gøy da:) hold meg oppdatert hvis dere ikke klarer å holde holde dere til torsdag da, og hvis den dumme tanta komemr på besøk
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 ikm uke 6 her også... negativ test i går... dag 31 i dag, men hatt 34 og 25 dager de andre syklusene. Rar tr sist, mens dag 25 og i tre dager, litt på dag fire, ingenting i tre dager, deretter full tr igjen i ca tre dager. Så jeg har regnet min syklus fra første dagen, men mulig det er feil... Blødde jo like mye begge gangene... :-( tiden vil vise, tar nok en test på tirsdag/onsdag! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå