Gå til innhold

I dag kasta jeg nesten 6 liter (!) morsmelk!

Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Da Simen var tre uker fikk jeg et megastort sår som ikke ville gro, derfor pumpa jeg og ga falske i en mnd.Det ble et voldsomt overskudd av melk. Men så fikk vi til å gjenoppta amminga igjen og glemte hele greia. Hadde tenkt jeg skulle bruke det i grøt osv , men...

Skulle ta opp kjøtt idag og der ligger det en stor bærepose med mm:O Nå er jo dette et halvt år siden så da er utløpsdato`n passert... Ja ja... Sånn gikk det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, enormt overskudd du hadde også da! Jaja, gutten din har jo ikke trengt det, og kommer sikkert ikke til å trenge det videre nå heller. Men jeg føler også at det er "meget edle dråper", særlig siden det er høyst sjelden jeg har overskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er edle dråper:) Og enda kasta jeg da jeg pumpa også. Hadde nesten 400ml til overs enkelte dager i den perioden! Men det var like før jeg mista melka da han var tre uker pga en brystbetennelse og innkapslet abcess! Var ikke gøy å stå å helle ut i stad nei (tok vare på aventkoppene) Men men... Han har fått mer enn nok da:) Med sine godt over 9,5 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...