Gå til innhold

I dag kasta jeg nesten 6 liter (!) morsmelk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da Simen var tre uker fikk jeg et megastort sår som ikke ville gro, derfor pumpa jeg og ga falske i en mnd.Det ble et voldsomt overskudd av melk. Men så fikk vi til å gjenoppta amminga igjen og glemte hele greia. Hadde tenkt jeg skulle bruke det i grøt osv , men...

Skulle ta opp kjøtt idag og der ligger det en stor bærepose med mm:O Nå er jo dette et halvt år siden så da er utløpsdato`n passert... Ja ja... Sånn gikk det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, enormt overskudd du hadde også da! Jaja, gutten din har jo ikke trengt det, og kommer sikkert ikke til å trenge det videre nå heller. Men jeg føler også at det er "meget edle dråper", særlig siden det er høyst sjelden jeg har overskudd!

Skrevet

Ja det er edle dråper:) Og enda kasta jeg da jeg pumpa også. Hadde nesten 400ml til overs enkelte dager i den perioden! Men det var like før jeg mista melka da han var tre uker pga en brystbetennelse og innkapslet abcess! Var ikke gøy å stå å helle ut i stad nei (tok vare på aventkoppene) Men men... Han har fått mer enn nok da:) Med sine godt over 9,5 kg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...