Gå til innhold

EN GANG FOR ALLE!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei:)

Snik leser litt her inne på 1. trimester.. Vil si begge deler kav være farlig, og ikke farlig.. Jeg mistet en bebis i uke 10 i september.. Da hadde jeg brunaktig utflod i et par uker.. Og mistet.. I denne graviditeten (er 16 uker nå) hadde jeg en ør liten blødning i uke 9, det var friskt blod. Og var på ul, de fant et levende foster:) Det var en blødning fra slimhinnene.. Så jeg vil råde dere som blør brunt eller friskt til å ringe legen uannsett!! Det trenger overhodet ikke være tegn på abort selvom dere blør, men får sjekket det. Det er ikke noe moro å gå rundt å være bekymra!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg mistet i MA i 12.uke hadde jeg hatt noe brun utflod et par ganger på forhånd, fikk så veldig vondt i magen en morgen, og samme kvelden begynte jeg å blø friskt blod. Legen på sykehuset da jeg kom inn sa hvertfall til meg at brunt blod stort sett alltid er et dårlig tegn og dermed "farligere" enn friskt blod, selv om friskt blod også bør undersøkes. Men det er viktig å understreke at begge deler også kan gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge deler er like farlig eller ufarlig. Har selv opplevd begge deler med både positivt og negativt resultat. Vil du ha sikre og vitenskapelige svar, bør du kontakte en lege :) her inne er det ikke så mange fagfolk, så folk skriver ut fra egne erfaringer, hva de har hørt eller til og med hva de bare tro. Ergo; du får ikke alltid så gode svar.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...