Gå til innhold

TØR IKKE

nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å TESTE..2-3 DAGER OVER IKM. TØR RETT OG SLETT IKKE. BEDRE Å VENTE NOEN DAGER TENKER JEG..NOEN ANDRE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 7 dager over IKM.. tok test for 3 dager siden. Neg :( Vil ikke ta flere nå.. forrige mnd tok jeg test nesten hver dag etter IKM. Men da kom TR en uke over tiden... Kjedelig med så uregelmessig syklus

Skrevet

Samme her! Er på dag 39 i syklusen nå, har tidligere hatt fra 27-43 dager.. Men bruker som regel å få vonde pupper cirka en uke før mensen, og nå kjenner jeg ingenting.. *håpehåpe* Skal vente enda noen dager før jeg tester på nytt, testa på dag 30 men da var den negativ, så sjansene er vel ikke så store.... :-/

Skrevet

testa negativt på ikm dagen. e nå 5 daga over. skal teste på nytt igjen vest tr ikke ar vist sæ før da. ville egntli venta lengere, men skal til blodgivning på fredagen å må avlyse den vist æ e gravid. vil helst ikke ha flere negative tester, åsså blir man så utroli skuffa, åsså e d så bortkasta penga. har mest lyst å teste nå, men skal holde mæ. vest tr kommer i mårra e jo d lite vits å ha testa i dag.. du kan være me å teste på torsdag:)? da har tr noen daga på å dukke opp, å vest vi e gravide bør d jo vises på torsdagen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...