Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Regne ut EL med så uregelmessig mens?
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 EGENTLIG UMULIG.KANSJE DU KAN MÅLE TEMPEN? NÅR TEMPEN ØKER SÅ BETYR DET AT DET SKER NOE?JEG KAN NOEN GANG KJENNE NÅR SELVE EL SKJER, I FORM AV SMERTER. MEN VET ÅSSEN DU HAR DET, GANSKE UREGELMESSIG HER OG..NOE DRITT
Lille Trille* Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Tror ikke du kan regne ut el hvis du har veldig ustabile sykluser, siden det er tiden fra mens til el som endrer seg, og ikke tiden fra el til neste mens (som regel er det ca 14 dager fra el til neste mens). Du kan teste (jeg har selv begynt å teste med billige-tester, men veit ikke om jeg vil anbefale det. Det er flere her inne som sier at de testene er dårlige. CBs eltester skal være bedre, men er dyrere) og sjekke andre tegn som slim og temperatur (se mer på www.pernille.info) Lykke til!
Tonyeah_3pp_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 takk for tipset.. Stresser ikke, så orker nok ikke enda flere tester. er bare lei av å ikke ha noe kontroll på noen ting... I tillegg er jeg ikke bra i magenog der er utolig kjedelig.. Skal man bare slå seg til ro når man har ustabile sykluser eller bør lege kontaktes?
Lille Trille* Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Veit ikke når man skal gå til lege med ustabile sykluser. Men det er jo ganske vanlig, så jeg ville kanskje prøvd litt til før jeg gikk til lege (ser du er i 2 pp). Men det er jo også mange som går på pergo for å få stabile sykluser. Jeg veit egentlig ikke noe om pergo, hvor ustabile sykluser du må ha, hvor mye det hjelper eller om du må ha prøvd lenge for å få det. Men det er helt sikkert mange andre her inne som veit mye om det.....
duogjeg og vitre Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Gå til legen du, hvis du har sykluser som er unormalt lenge. Den siste min var på 2 1/2 mnd. Da er ikke graviditet grunnen til at du søker hjelp, men lang syklus. Legen min sa vi kunne prøve et halvår etter p -pilleslutt, hvis ikke kunne jeg komme tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå