*Patrick*e blitt storebror Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Kjære mor. Da mødre ble til var tanken ganske klar For mødre har noe i seg som ingen andre har De øser av sin omsorg og deler alt de vet de viser deg at livet er håp og kjærlighet Derfor har vi mødre og dersom du spør meg Den beste mor i verden det er nettopp DEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2007 åh,det var fint:-) Tror jeg bruker det. Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. februar 2007 #4 Del Skrevet 11. februar 2007 Til en mor, fra en mor: vi er de heldigste på jord. Våre barn har vi kjent helt fra tiden i magen. Ett større mirakel enn solen om dagen. Og selv om de raser imot oss med sinne, så har alltid dette i ditt minne. At bak hvert ord de sier til deg, så finnes det alltid et jeg elsker deg.. "Sjålet" fra skravle:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå