Gå til innhold

Ventetiden.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så veldig lang. Jeg har ikm 16 februar. Prøver å ikke tenke noe på det, men det er ikke så lett. Har ikke noen særlige symptomer. Men det trenger vel ikke å tyde på at man ikke er gravid? De sier jo at hvis man tenker for mye på det så blir kroppen stresset, og har derfor ikke så lett for å bli gravid. Men det er lettere sagt enn gjort......

E

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen. Har også ikm rundt 16,februar så nå går jeg rundt og kjenner etter på kroppen om det skjer noe. Har trykk nede i magen mot underlivet. Såre brystvorter og vondt nede i ryggen og bekkenet...... Håpe,håpe......

Er jo "bare" i 2pp,men håper jo at det skal skje asap ;-)

Lykke til og krysser fingrer og tær for deg neste helg!!

Skrevet

Vi er bare i 1pp, så vi kan egentlig ikke klage om vi ikke fikk det til denne gangen. Men regner med at vi traff el. Har liksom ingen symptomer. Litt om i brystene, men det kan man jo bli om man snart skal ha mensen også. Tror kanskje løsningen er å ikke kjenne for mye etter. Men det er jo ikke så lett:)

Lykke til, til deg også:)!

Skrevet

Skjønner problemet.

Jeg analyserer alt, tør ikke røre på meg i tilfelle mensen kommer. ÆSJ-har egentlig ikke lyst å være her inne, men klarer ikke holde meg unna. Jeg er vel egentlig ganske stresset fordi jeg vet neste syklus sikkert kommer til å bli et par - tre måneder. Og det er altfor lenge. Jeg venter på å få komme inn på fertilitetsklinikken. Men det er vel mange som har ventet mye lengre enn jeg da (9pp)

Skrevet

Sa egentlig til meg selv at jeg ikke skulle lese her inne, for plutselig så følte jeg at jeg hadde alle symptomene. Vi "hauser" hverandre litt opp. Men så klarte jeg ikke å holde meg unna:). Er bare en uke igjen før jeg vet om vi fikk det til denne gangen. Det er første gangen vi prøver. Vi trodde vi var gravide forrige mnd, fordi mensen var to dager på overtid og jeg hadde flere symptomer..... Vi ble litt skuffet. Derfor bestemte vi oss for å prøve ordentlig denne mnd. Så forrige helg tok jeg el test og den slo ut. Blir veldig spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...