Gå til innhold

UL Stavanger


Vilde- 25.10 - 4 dager igjen

Anbefalte innlegg

Er det noen om har tatt UL i Stavanger? Jeg skulle gjerne visst om hvor jeg kan ta UL, priser og erfaringer. Er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

eg ska ta UL på mamastork i byen på onsdag, der koste d bare 500kr :) viss du skal gå til dr.ørn elle dr.marit veholmen så må du betale 900kr. har aldri vært på mamastork før, men har hørt masse positivt om di.. har vært hos både ørn og veholmen før, å begge er kjempe flinke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia! på mamastork så for du time me en gang nesten (eg bestilte på torsdag å får komma på onsdag), tror nok at man får med bilde :)

hos dr.ørn å dr.veholmen så er d lang ventetid, dr.veholmen har ikke ledig før langt uti mars, men du får me bilder hos begge di :) men du kan jo ringe til mamastork 51893821 (www.mamastork.no) å høre om me får med bilde, men si ifra til meg da viss du ringe dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søster og jeg tok på Madla, tror det heter madlagården. Min søster var ikke fornøyd da de ikke oppdaget hjertefeilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok UL på mamastork og var fornøyd med det, men fikk ikke med bilder. MEN jeg spurte ikke heller altså, jeg var bare så oppsatt på å få vite at det stod bra til der inne....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal og på Mamastork på UL onsdag, men fikk beskjed om at de ikke målte/sjekket nakken mht feil, kun sykehuset det sa hun, men hjertelyd fikk de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har vært hos alle sammen: Ørn (Storhaug), Veholmen (Hinna Klinikken), Bergh (Madla) og til slutt - den beste av dem alle: Braut i Sandnes. Han er helt fantastisk altså! Du får med bilder, UL i 3D etc.

Hva det koster vet jeg ikke. Har aldri betalt noe da jeg er gravid med pøverør. Var på UL der 6+1, 11+6 og skal nå om 4 uker igjen.

 

Gleder meg mye til det! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...