Gå til innhold

" Du går nå i din 42. svangerskapsuke"

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Din svangerskapsuke: 42

De fleste er litt leie nå og håper at babyen skal komme snart."

Næh - sier du det...:-) Men det ser ut til at denne her babyen ALDRI har tenkt seg ut av meg...........DRITT!!!

Nå skal jeg ut å måke snø - særiøst - får bare håpe på at det kan sette igang noe... :-)

Er det noen av dere andre overtids-damer igjen her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min første dag på overtid idag,skal syte litt mer for hver dag fremover,men stresser ikke riktig enda.

Skrevet

er også big time på overtid.. hadde term 4 feb.. 7 dager over er litt tungt ja.. du også?

hvor ofte er du til kontroll nå?

jeg skal ikke før til fredag, og var på onsdag.. synes det er litt lenge å gå (9 dager) uten kontroll sånn på overtid? har hørt man skal inn ca hver 3 dag??

he he, man føler seg jo ikke akkurat smekker om dagen..

Skrevet

Dette høres kjent ut. Hadde termin 6 februar, og har nettop leste det som står når jeg logger meg på "de fleste er litt lei nå"

Jeg får kontroll en gang i uka nå, og jeg lurer på om jeg skal prøve å syte meg til overtidskontroll på sykehuset litt før den 20ende (som er datoen JM har sagt jeg kommer til å få). Men jeg er heldigvis i god form, bank i bordet. Håper dere andre forbi termin er i god form og jeg ønsker dere lykke til alle sammen og håper dere føder snart:-)

Skrevet

Venninnen min måket snø, timer etterpå fødte hun...

Har lest at varme omslag på puppene kan få ting til å skje!

Skrevet

skal også prøve å få time på sykehuset (overtidskontroll) før fredag.. har time på ullevål fredag kl 09, og lege sa jeg sikkert ble satt i gang da..

De som har født før sier bare at vi må stå på krava.. Hvis vi ikke vet hva vi vil og ikke står på å krever, får vi ikke noe "ekstra" service". så jeg skal grine meg til ekstra kontroll!!!

hehe :o)

når sant skal sies, har jeg akkurat hatt en klassisk "hyrdestund", med massasje av brystv.. orgasme.. og greier.. ( uten mann, han er ute..). Håper kanskje dette stimulerer til fødsel!!! får hoppe på kjæresten min når han kommer hjem hvis ikke noe skjer..

Skrevet

snømåkingen har ikke hatt noe effekt så langt på meg nei.... annet enn at jeg er blitt sliten...

Jeg er nå til kontroll en gang pr uke... men hverken jm eller lege er viliige til å sjekke om jeg er moden eller ikke- skulle gjerne ha fått noen av dem til å trøyd litt inne der... :-)

Skal til jm i morgen, og skal da prøve å få medlidenhet fra henne slik at hun kan sjekke åpning i alle fall, og i beste fall tøye og strekke litt inni der...

Skal også å få mer akupunktur i neste uke, satser på at det kan hjelpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...