M&MH Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Det er så mange her som irriterer seg og skriver så mye stygt om kjæreste og samboer her, så tenkte jeg skulle skrive noe positivt om min!! Min samboer har vært utrolig forståelsesfull og fantastisk fra første dag..tror ikke det finnes noen som er snillere enn han her i verden!!(føler jeg da iallfall). Jeg vet at han ville gjort alt for meg,uansett! Det finnes selvfølgelig dager hvor jeg irriterer meg over han også, men det er som regel bare fordi jeg trenger og krangle litt og han er den eneste som er der å krangle med:-) Det har vært så mange ganger hvor han har gitt seg i en diskusjon,selv om jeg tar feil,bare for å blidgjøre meg!!Syntes det er helt greit at han gjør det i disse tider jeg:-) hehe... Han prøver alltid å være snill mot meg uansett hvor utrolig teit jeg kan være, og selv om han ikke har peiling på hvorfor jeg er sur! Det er helt herlig å ha gutten min i disse hormonelle dagene!! Idag burde vel være en hyllest til alle mødre,men fikk litt lyst til å hylle han også:-) Vel,det var egentlig alt! Samboeren min er best i verden for meg,og jeg elsker han utrolig høyt:-) Hilsen meg
minime<3 in belly Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Samboeren min er også verdens beste for meg. Han hjelper til og bidrar med masse nå som jeg går gravid og hormonene løper helt i stå noen dager... Han skjønner heller ikke hvorfor jeg er sånn, men han viser alikevel forståelse og vi snakker alltid ut om ting om det er noe som plager oss. Jeg tror faktisk vi har flere SNILLE OG OMTENKSOMME samboere og kjærester her enn det motsatte. Det er bare så enkelt å skrive om de som er tette... hehe
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jeg syns også det er mange "klage-innlegg" på samboere her inne. Selv må jeg bare få henge meg på innlegget ditt. Jeg har verdens beste mann! Og han er en fantastisk far for våre søte "små". Elsker han SÅÅÅÅÅ masse!
M&MH Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 Hehe...ja,det tror jammen jeg også:-) Men det er jo samboer man er sammen med mest som regel, og da blir det lettest å la ting gå utover han, selv om de ikke fortjener det hele tiden!! Tenkte derfor det var greit å skrive dette også, så vi ikke glemmer hvor søte og snille de faktisk kan være:-)
M&MH Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 tihi...jeg gleder meg til samboeren min våkner så han får se dette!Da blir han sikkert glad:-)
oktoberjentene;) Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Enig med dere jenter... jeg har også en kjempe søt og snill samboer... har våre små diskusjoner om dagen vi også, han er litt glad i å provosere meg og jeg går ALLTID på.. hehe..men ville ikke ha prøvd å få baby med han i 2 år hvis ikke det var han jeg ville dele livet mitt med.. han kommer til å bli en fantastisk far... og jeg er lykkelig hver dag med han =o)
Ooni Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Har tenkt det samme selv. Jeg har en strålende samboer som nå har begynt å synge til den lille snuppa i magen min :-) De første månedene med kvalme lagde han frokost til meg på senga hver eneste dag, og han passer hele tiden på at jeg har det jeg trenger og at jeg ikke faller på glatta. Jeg kunne ikke ønsket meg ham noe annerledes, han er drømmemannen min og jeg gleder meg enormt til å se han kose seg når han blir pappa :-)
pillis Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Jeg med. Min samboer snart mann er otrolig omtenksom og lager mat hver dag. Har inget å utsette på det. Han ser på meg at jeg har forandret meg og er veldig oppmerksom på signaler jeg sender ut. Jeg er ju aldrig sur og har masse energi ellers så nå skjønner han at jeg har det ganske tøft. Samboeren min er også best i verlden:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 Jeg og har verdens beste samboer , som duller med meg og koseprater med babyen i magen. Han er så søt =) Han vil være med til jordmor hver gang for han vil vite mest mulig om barnet og dets utvikling Gleder meg til nurket kommer ut, Sambo kommer til å bli en kjempe pappa! =)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Blir med paa denne traaden jeg og. Mannen min er bare saa snill--det var han foer jeg ble gravid ogsaa. Selv om jeg er skikkelig hormonell noen ganger er han kjemperolig og lytter til det jeg har aa si. Han gir meg flere klemmer hver dag og tar seg god tid til aa kose, baade med meg og med magen. Prate med babyen gjoer han ogsaa masse av. Og han tar det som en selvfoelge at han blir med paa hver eneste kontrolltime fordi han vil foelge med paa hva som skjer med babyen. Jeg vet aerlig talt ikke hvordan jeg hadde klart dette uten ham. Han er en fantastisk snill mann, og blir ogsaa en kjempegod pappa--det bare vet jeg!
lite jentenurk Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Følger med jeg også. er kjempeheldig med mannen min. Han er en snill og varm mann, og en kjempefin pappa for barna våre. Denne gangen har jeg hvert veldig dårlig, og han har tatt seg av unger, hus, meg og jobben sin uten et knyst. Elsker ham så høyt
~Simelisa & Marina~ Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 DYTTE!!!!!!!! Den her vil æ å vær med på, æ har værdens bæste mann æ da...å han e heilt fantastisk... ska ha nr. 3 me han nu og vi har virri ilag i snart 13 år...Ælske mann'n min æ ja <3 )
Solskinnsjenta Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 Kjempebra med en sånn positiv tråd! jeg er kjempeglad i mannen min. Han er engasjert i svangerskapet, og passer på meg. Han har kommet hjem med blomster til meg og Tingeling flere ganger (og han er vanligvis kjempetreig med å komme med blomster), og kjøpte en doppler hjertemonitor til meg til jul =) Han lager middag til meg og har trøstet meg mange ganger mens jeg hadde min verste oppkastperiode. Vet at han er flink med barn, gleder meg masse til å se ham som pappa. Elsker kjæresten min!
scubagirl med scubababy Skrevet 11. februar 2007 #16 Skrevet 11. februar 2007 Må bare si meg helt enig i LilleM22 og alle dere andre. Utrolig fint å ha en så omsorgsfull og fin samboer. Til tirsdag har jeg tenkt å fri til min samboer. Håper selvfølgelig han sier JA og at vi gifter oss på skuddårsdagen i 2008... Gleder meg til vi får se vårt mesterverk i august..
M&MH Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. februar 2007 Du må fortelle oss hvordan det går med frieriet ditt altså:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå