Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Huff, dette høres vel fælt ut, men nå er jeg så drittlei av å gå gravid at jeg gleder mye mer til å få ut denne ungen, enn til det å bli mor. Er over termindato og det å skulle bli bli mor virker revnende likegyldig på meg nå. Vil bare ha det overstått. Flere som har det slik?
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Vi har alle forskjellige måter å forholde oss til følelsene våre på. Tenker at du er førstegangsfødende? Da er det også vanskelig å sette seg inn i følelsen av å bli mor. Men følelsen av å være DRITTLEI er noe man så absolutt kjenner mot slutten.. Skjønner deg godt! Venter nr 2, og kan ikke vente med å bli meg selv igjen. Sliter med bekkenet nå, og gleder meg usannsyyyynlig til å gå en tur igjen. Men jeg vet hva det vil si å bli mamma, og få ett nytt familiemedl inn i familien. Så jeg kan si en ting med sikkerhet, du har mye å se fram til. Bit tennene sammen, gjør noe morsomt for å få tiden til å gå, når du har født vil du fort glemme de siste ukene før... ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 jeg er i uke 30. er møkk lei. dette er nr 3. så det er ikke noe nytt heller. gleder meg til å møte det nye familie medlemmet. men 9 mnd gange 3 er det verste mnd i mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå