Juli-mor Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 I dag fikk jeg pannekaker (min favorittmat) til frokost. Og så hadde han kjøpt gave fra snuppa, den nye boka Heia Mamma (som han måtte byen rundt for å få tak i). Og skrevet noen fine ord fra henne på et kort. Ble helt rørt jeg. Så da er han helt tilgitt for at jeg måtte opp tidlig på morsdagen med snuppa:-) I går kom han hjem med blomster som takk for at jeg var en så god mor (det fineste han kunne sagt til meg), og på fredag kom han hjemom en tur på formiddagen med blader, bamsemums, halspastiller og kleenex til syke meg. Snille mannen min:-) Noen flere som har fått noe fint/ekstra oppmerksomhet på morsdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Så snill mann du har da:) Min dro på jobb klokka 8 så rakk ikke noe særlig oppmerksomhet:9 Men har fått blimster av Sanna da:) Og så skal vi ha en liten kakefest på Sannas rom (hun har laget innbydelse:) ) klokka 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 11. februar 2007 #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har vel skrevet det tidligere... Fikk blomster av min kjære i går! Og idag hadde han faktisk glemt hele morsdagen;-) Jeg sto på kjøkkenet, i full gang med frokost, grøt til Nora og kaffelaging, og kom med en liten klage - til og med kaffen lager jeg selv på morsdagen.. Da ble han litt flat, og han har løpt siden - mer kaffe får jeg, og jeg har fått til en god avtale om at han skal lage middagen, ja! Og det synes jeg er deilig! Jeg tror jammen meg at jeg kan få en god, lang dusj uten avbrytelser, også:-) Den boken har jeg også lyst på! De er jo så morsomme og "to the point" de to damene der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja. ikke sant? Morro med kakefest, da. Koser meg masse med Emilie nå som hun er så liten, men gleder meg også til hun blir litt større og finner på sånne ting:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2007 En god lang dusj fortjener du, ja:-) Gleder meg masse til å begynne på den boka, er nok masse å kjenne seg igjen i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. februar 2007 #6 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har vært alene med lillegutt i helga mens sambo har vært på swing-helg. I dag skrev jeg sms til han for å høre om vi ikke skulle spise på kinarestaurant i dag siden det var morsdag. Det ville han, så da spanderer sikker handet på meg. (jeg har jo ikke inntekt, så han blir pent nødt hehe) Ellers må jeg nesten bare se hva som skjer når han kommer hjem i ettermiddag om det blir noe mer luksus på meg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #7 Del Skrevet 11. februar 2007 Fikk sove helt til 11 i dag, han tok begge jentene. Fikk blomst i går, og i dag fikk jeg jeg genser, k ort og tegning fra jentene. Kjempe koselig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #8 Del Skrevet 11. februar 2007 Min kjære laget frokost til meg og la frem pakke til meg. Jeg fikk en pysjamas (har ønsket meg pysjamas til jul/bursdag i 3 år, men har aldri fått med noen:-) ) Og så skal vi ut å spise seinere, han synes jeg skulle slippe å lage middag på morsdag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 11. februar 2007 #9 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg fikk ikke sånn masse i dag, jeg... Var jeg som stod opp med Karsten og greier. Mannen min tok Karsten to timer i ettermiddag, så fikk jeg slappe av i senga. Og nå holder han på å lage middag til meg! ) Men synes egentlig at det er helt greit jeg stod opp med gutten. Han som har stått opp med ham nesten hver dag i det siste. Han rydder og gjør husarbeid og leker med gutten før han drar på jobb om morgenen. Så når jeg står opp er hele leiligheten flunkende flott! Så jeg får så utrolig mye i hverdagen. Når jeg så hvor trøtt mannen min var i dag, syntes jeg absolutt han fortjente å få sove litt lenger! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå