En liiiten til. Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Dere som har termin i mars,skal dere få tak i voksipose til da.Syns d virker for varmt d jegTenkte mer på vognpose og eller dyne jeg.Dere da....
lone23 Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Hadde først tenkt å kjøpe voksipose, men har bestemt meg for å kjøpe skinn isteden, heller bruke et godt pledd...
VinterGutten-gullet:) Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jeg skal ha nå i februar, men har ikke tenkt å skaffe meg voksipose med det samme. Her på sørlandet har det vært minus 5 grader på det kaldeste i år, så da holder det i massevis med dyne, teppe og vogntrekk syntes jeg.. Men man må jo selvfølgelig se an været og kulden der man bor. Blir det mye kaldere her, skaffer nok jeg også dette, men det tar jeg hvis det eventuelt skjer!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Man MÅ jo ikke ha voksipose da... Fikk barn i januar og kommer ikke til å kjøpe det. Vi triller lange turer hver dag, men nurket ligger på saueskinn og har dundyne på seg, kjempevarm og god. Er det kaldere enn ti minus går vi jo ikke ut uansett.
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg skal ha en liten en nå. Og voksiposen ligger klar i vogna. Den beste oppfinnelsen som finnes. Mitt første barn hadde også voksipose..Barnet kan bruke den i flere år - i motsettning til hva man kan med en pose. Den er praktisk å pakke barnet inn i. Og er det gulvkaldt, så brett den ut på gulvet - og barnet kan ligge på den å leke... Hehe - som dere forstår : jeg sverger til voksi, og skal selvfølgelig bruke den hele mars også.
Batien Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Den nye "voksiposen" av dun tåler minus 10 grader, og er like god om sommeren som vinteren. Den virker helt fantastisk, slipper alle trådene som voksiposen har. Da trenger jeg ikke tenke på om prinsen er for kald når han kommer i mars =)
erica_ Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 har ikke termin før 17 april, men regner med at vi må bruke voksipose den første tiden. Hadde det til første mann også, det fungerte helt supert. Hele denne uka så har det ligget mellom 15-25 minus. Brrrr, blir for kaldt med bare dyne da synes jeg. Til den voksiposen jeg har så følger det med både sommer og vinter dyne, så det er bare å skifte til sommerdynen når det blir varmere i luften.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Har voksipose fra forrigemann jeg, så den skal vi bruke. Og for varmt? Det kommer vel an på gradene ute som fint kan være minus 20 selv i mars....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Sverger også til voksiposen ja . Har termin i slutten av mars, men har kjøpt inn voksipose... Både med vinter - og sommerdyne. Er en unik oppfinnelse spør du meg .Lånte voksipose sist gang, men har invistert selv nå i.o.m at vi brukte den så masse. Kjempekjekk. Jeg foretrekker heller voksiposen og litt mindre klær, enn lagvis med klær og dyne.... Men dette er min erfaring, og sier ikke at noe er bedre enn noe annet! En må nesten bare prøve seg fram ... .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå