Gå til innhold

NEGATIV TEST.....IGJEN!!!!!!!!Fokk assa..........

Anbefalte innlegg

Selv om vi er begynnt på nesespray og venter på ivf så har vi vært aktive denne gangen,kunne jo hende vi kunne klare det på egenhånd!?

Men NEI DA!!!!!!hehehe.....*hysterisklatter*

(herregud så dum jeg er som går rundt å tror det)

Nei nå er jeg lei og har helt mistet troen på at vi skal få no barn.....

Tror ikke på IVF heller!(ikke i dag iallefall)

Er sint å lei nå,OG kjempe trist!!!!!

HVORFOR SKAL DET VÆRE SÅÅÅÅÅ URETTFERDIG?

3venninder skal ha barn i år,heldiggriser!!!

(også gråter jeg litt igjen)

Sorry meg-klage,klage......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8179663-negativ-testigjenfokk-assa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en trøsteklem jeg!

Du er ikke dum, bare full av håp om at dere også kunne få lov til å lykkes på egenhånd.....................og hadde det vært noen rettferdighet så hadde dere jo blitt det:o)!!

Ikke mist håpet kjære deg!!

Jeg teller alltid dager jeg også etter mens og når eggeløsningsdagen næremer seg så tenker jeg at kanskje den her gangen...............Og hvem løper av sted til apoteket 14 dager etter og kjøper en 3-pakks test( sånn just in case.............) det er meg det..............

Så gjett om jeg kjenner meg igjen i det du skriver!

Men vi skal lykkes, det er bare det at drømmebarnet vårt bruker litt lengre tid:o)!! Sender deg litt ny giv over nettet nå, der, kjente du at det snek seg inn?

Oppmuntringsklem

Kjære fruen.... De er lov å tømme ut sin frustrasjon,vet du.

Det er blant annet derfor vi har dette forumet.

En aktiv sliter gir aldri opp håpet,vet du.. det kan jo være at det kan klaffe med sex og el,en vet jo aldri..

Jeg er av typen som klamrer meg til det siste halmstrået, det kan jo skje noe, jeg kan jo bli gravid.(selv om det er bare ønskedrømmer og fantasi) Tror nok alle har det sånn i perioder, kjære deg, så du er ikke alene med tankene dine.

Idag tror du sikkert ikke på ivf,men når morgendagen kommer, så henter du frem masse guts og pågangsmot.

Vi er masse jenter som ligger rett bak deg og noen er foran deg i løypa.

DETTE SKAL VI KLARE,ikke sant???

Min kjære lo av meg da vi bestilte medesinene... jeg mente jeg kunne bare kjøpe sprayen.. (det kunne jo hende at jeg ble gravid på den), så kunne jeg kjøpe sprøytene etter negativ test..

Men som han sa... glem det, skal du stresse rundt og kanskje ikke rekke å få medesinene dine til sprøyte start?

En tenker masse rare tanker oppe i en sånn prosess, det skal være sikkert.

Men.... sender deg masse store gode klemmer!!!

Det blir din tur snart,fruen!!

2007 og 2008 er de store babyboomårene!!

hihi....jeg må le litt av hva vi skriver....

gjett om vi er i samme båt!!!!

Nei håpet forsvinner ikke men dabber av i perioder...

Hadde drømt om å fortelle mamma at jeg var gravid i dag......

for ikke å snakke om at jeg skulle komme løpende inn på soverommet i dag med testen i hånda og juble.......*snufs*

Skal det aldri skje meg????

Mannen min så etter i søppla,siden jeg ikke hadde kommet løpende og jeg hadde ikke sagt noe om testen på morningen....så han sa forsiktig under frokosten:jeg så testen,jenta mi.....Rota rundt i søppla jeg...Hahaha jeg måtte le da gitt!!!!Stakkars de blir jo engasjerte og troende disse mannfolka å,ikke lett for de heller!

Er allerede i godt humør pga dere!TAKK-TAKK!!!!

Skal på riksen på tirsdag,på info møte....

Gru-gleder meg(vet jo IKKE hva jeg går til og da blir jeg "pysete")

Får vel fotsette å håpe at det skal gå bedre denne gangen....(er egentlig brukt opp den setningen der....)

Har kjøpt berberries,så kanskje???

Lykke til jenter OG TUSEN TAKK for støtten jeg får her inne!dere er HELT UTROLIGE!!!!!

TIL BULA!!!

Glad for å se seg her i gjenn!!!

Har sagt det før men jeg kan si det igjen:har savnet det masse!!!!!

MASSE KLEMMER TIL JENTENE MINE!!!!

Guuuud, du høres ut som meg....*rødme*....

Vi gir oss ikke, gjør vi ikke...? Jeg sitter her jeg også, kjenner etter symptomer....kanskje jeg er gravid....På naturmetoden liksom... Vi ble jo det rett etter nyttår, så jeg tror kvoten der er oppbrukt for å si det slik....*rister på hodet av oppgitthet*

Du er ikke alene!!!!! Vi er iallefall to :o) Hi hi.......

Du har helt rett i at det er urettferdig, men tror på at det skal gå bra med oss alle til slutt. Hvis det finnes en rettferdighet i verden. Og det MÅ det finnes!! Ellers så.........

Sender deg en kjeeeempestor koooooos!!!!!!!!!!

Annonse

Takk for det, Fruen! Koselig å se deg igjen, selv om jeg helst skulle møtt deg inne på trimestersidene eller gravide slitere.

Tror vi jenter som sliter har en "overlevelsesstrategi" som gjør oss sterkere , og ikke minst så tror jeg at mengden håp og tro på det "umulige" er større hos oss enn hos andre ;0) For hvem klarer vel ikke å se mulighetene i en dråpe sæd oftere enn oss?

I dag er det bare en dag igjen til infomøtet, det er nok ikke noe å grue seg til. En blir fortalt hva som skjer videre,bare.

Håper og tror(hehe der kom det ja) at 2007 og 2008 blir årene våre.

Så Lenn skrive at antallet storker har økt de siste årene, så får vi bare håpe at de svinger innom oss på assistert =0)

Lykke til i morgen da!

Hehe, ja man kjenner seg igjen ja..Forrige maaned var det min tur..5 dager for sen med tanta..Trodde det var haap da gitt, selv om mannen visstnok er steril...Saa vet jo det ikke kan skje men man haaper likevel, fordi man vil det saa inderlig..

Vi skal nok klare det allesammen til slutt, saa lenge vi ikke gir opp og stoetter hverandre her inne.. Som Lenn sier, da er vi TRE hehehe..

Ikke gi opp, du er sterkere enn du tror.. Og det ordner seg til slutt skal du se...

Klem

Det er håp i hengende snøre, uansett virker det som, =0)

Jeg er jo av typen som er skikkelig kvalm før mensen kommer.. Gjett om jeg har drømt meg bort hver eneste mnd da ..

og like skuffa hver gang, selv om jeg vet at jeg ikke klarer dette uten hjelp.

Utrolig hva en klarer å gjøre i en stressa prøveperiode!

Bra vi er flere i samme båt, så blir dette straks litt mer overkommelig.

Uff...kjære deg....:-( E trist når det ikke lykkes ja....og urettferdig ikke minst!! Enkelte par trenger bare se på hverandre for å bli gravide virker det som...mens andre sliter og sliter....:-(

Enkelte klarer ikke å ta vare på barna de får heller, noen slår sine barn, misbruker barn, legger fra seg sine barn i søppelbøtter og andre steder eller til og med tar livet av barn..... Men vi som faktisk ønsker oss barn over alt på jord, og som vil gjøre hva som helst for å få det etterlengtede lille mirakelet....nei vi skal ikke lykkes......hva er det som er meningen med dette egentlig....? Uff...frustrerende....:-(

Håper virkelig det går bra med deg!

Og du....Vi SKAL klare det vi også!!! Nemlig.... :-)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...