Gå til innhold

Hvordan ville dere fortalt om en evnt. graviditet til deres kjære?

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer littegrann på hvordan jeg isåfall ville fortalt det.. Måtte jo vært på en god og ikke-skremmende måte :-) Blir jo veldig usikker når han:

1. Ikke vil snakke om barn eller graviditet FØR det skjer.

2. Har ubeskytta sex når det "faller oss inn".

Er jo store muligheter for at det KAN skje, så derfor prøver jeg å finne noen morsomme alt. til å fortelle han om det på uten å "skremme vannet av han" , hehe , har dere tenkt på det..?

Fortsetter under...

Det der har jeg tenkt på. Hvis det hadde skjedd nå eller en gang han ikke ennå var klar for barn ville jeg vært dritnervøs. Jeg ville nok bare måttet si det rett ut tror jeg. Hvis jeg sier sånn: "du... jeg må fortelle deg noe..." så blir han alltid helt paranoid og tror alltid at jeg er gravid eller noe enda værre. Så med typen min er det nok bare å si det rett ut ja.

Men... hadde vært om noen år og han i alle fall var litt mer klar så har jeg tenkt å kjøpe noen små babysko eller noe. Eller en t-skjorte jeg så på verdensbestepappa.no hvor det står "my boys can swim", he he.

Uansett hadde jeg nok venta til han var i godt humør, ikke så sliten osv. Jeg tenkte at jeg kanskje ville få ham full først, men han ville nok bli mistenksom hvis JEG ikke drakk noe...

Jeg både gleder og gruer meg til den dagen det skjer. Jeg har tenkt ut alle mulige scenarioer og i mine dagdrømmer blir han litt frika, men veldig glad. I virkeligheten hadde han nok frika helt og ... nei jeg veit ikke.

Jeg også er faktisk (selv om vi egentlig ikke har noen grunn til det) nervøs. Det verste som kan skje er jo at han skal bli lei seg!! Eller sint! Sist gang så var det HAN som ba meg om å ta en test, og han som hoppa i taket mens jeg var livredd (hehe..) og engstelig. Men da var han så støttende og positiv, så det var jo egentlig bare gleden :-) Og på den tiden passet det jo forsåvidt dårligere enn nå, økonomisk og sånn.

Alikvel har jeg en enorm klump i magen når det gjelder dette temaet, har lyst til å gjøre det på en litt spesiell måte isåfall, men er ikke helt sikker på hvordan enda :-)

Har sett flere som har tatt sløyfe rundt testen å sånn, og det høres jo kjempe kos ut, men sambo har skikkelig bakterie-noia, så hvis jeg gir han en pinne jeg har tissa på tviler jeg på at han tar den i hånda, hehe :-) Snåling han der assa..

Har så lyst til å finne den perfekte måten, men det er jammen ikke lett!!!

ÅÅÅ, dette har jeg tenkt på mye!! =P

Her i gården ønsker vi oss begge barn da, men økonomi stopper oss litt.

MEN hvis jeg hadde blitt gravid, skulle jeg ha skrevet på en boxer

"verdens beste pappa" bak på rompa!

Finnes sånne papir du kan kjøpe på Clas Ohlson o.l., så skriver du bare det du skal ha i Word, og printer det ut på det papiret!

TROR det blir sånn! *hihi*

Har tenkt en del på det. Tror egentlig han vil bli glad, men han kommer nok til å bli livredd. Tenker kanskje å kjøpe et kort det står pappa på, og et playstationspill. I kortet skal det stå noe sånt som: "Gratulerer, du skal bli pappa! Kjøpte en liten gave, så du kan roe deg ned litt"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...