Gå til innhold

Fødsler på tv

amilde 11.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det andre som ikke klarer å se en fødsel uten å begynne å gråte?

Synes det er så sterkt, vakkertog rørende å se en fødsel på tv uansett om det er virkelig eller i en film.

(og slik har jeg det om jeg er gravid eller ikke).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåler stort sett ikke å se noe på tv jeg, griner for det meste. Følelseslivet mitt ble et helt annet etter jeg fikk barn.

Skrevet

Slik er det her også. gråter av det meste, dansefeber kan foreksempel være en prøvelse.. Litt vanskelig å forklare barna hvorfor jeg gråter av akkurat det programmet. hihi

Skrevet

Jeg gråter også av slike ting. Spesielt når når jeg er gravid. Det er vel hormonene som rasler litt... :-)

Skrevet

Du er ikke den eneste som er tåreperse!! Jeg gråter av alt, fødsler, bryllup.. Alt som har med "de store følelsene" å gjøre. Begynner å gråte når jeg ser på bildene fra forrige fødsel til og med...

Skrevet

Har grått nesten hver gang jeg har sett en fødsel på TV etter at jeg ble gravid for første gang juni 2003.

Skrevet

Fødselen som var på Koth i familien slo alle rekorder. Da satt jeg og hulket høyt i sofaen..

Jeg gleder med så til det er min tur å føde. Men det rare er at jeg ikke blir like rørt når det er jeg som føder. Trodde at jeg skulle gråte da jeg fikk babyen opp til meg men jeg var så overveldet at det kom ingen tårer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...