Gå til innhold

Gravide klær i Bergen:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det er helt sant at det er dårlig utvalg på H&M og de andre vanlige butikkene,men eg er heldig for her har det komt en butikk som heter La-vida og de har så masse tøffe klær for gravide.Sist gang eg var innom fikk eg kjøpt så masse kult for billig penger,helt sprøtt :-) De jobber med nettbutikken ennå så det går ikkje an å bestille på nettet men der får du i allefall sett litt av det de har,gå inn på www.la-vida.no. hvis du er heldig og ringer til de på mandag kan det hende du kan bestille via tlf så de sender alt til deg i posten.eg vet de har gjort det for ei i Oslo for det er visst like dårlig utvalg alle plasser. utrolig kjekke jenter som driver la-vida så det går sikkert helt fint.gi beskjed hvis det er noe eg kan gjør,kjenner faktisk hun ene på la-vida.

hei hei! jeg gikk inn på den la vida siden og fant min vei videre til denne butikken

http://www.mama-licious.com/

den har de blant annet i bergen i jon smørsgate... og for andre som ikke bor her så gå inn på siden så finner du alle andre steder denne butikken befinner seg,,

gleder meg til magen blir så "stor" at jeg kan kjøpe klær der :D

foreløpig er jeg sånn midt i mellom - ingen bukser passer - men mammaklær er for stort.. er snart i uke 10... :D

happy shopping :D

Annonse

Skulle likt å se klær som var gravide hehe;) E det noe nytt...klærene som føder ungen for deg også? :P

Hmm...ikke det nei..

Vet faktisk ikke om noen butikker som selger fine mammaklær, men så har eg ikke letet så mye heller. Vet bare at det lille de har på H&M ikke e særlig fint;)

Hildemor!

H&M på lagunen hadde fått ganske så bra utvalg i mammklær no.

ellers har de litt mammaklær på polarn o pyre på xibition.

Bak politistasjonen en plass skal d være en butikk som selger mammaklær, aldri vert der sjøl så e litt usikker på kor den ligge.

så e d en butikk under smørsbroen, men der fant eg ingenting! har ikkje vert der dette svangerskapet, så d e jo lov å håpe på den butikken har bedret seg litt.

Lindex på galleriet har mammaklær.

d e de eg komme på i farten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...