Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Har i de siste dagene hatt en del stikkinger nederst i magen/underlivet. I går ble de ganske vonde etter en runde med mange kynnere(men ikke tette) og det ble litt alla menssmerter. Ble også kvalm/ uvel.. ble bedre etter jeg la meg. Men i dag når jeg sto opp så ble det litt stikkinger og litt menssmerter igjen... Blir jo bekymret også da.. Noen som vet hva dette er? synes dere jeg skal kontakte legevakt? Vil ikke virke som en hysterisk førstegangsfødende heller.... Er 33 uker på vei..
2_TETTE Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Hei Hvis det kjennes spes. bak skambeinet på en måte kan det være babyen som tester fødselskanalen, altså trykker seg lengst ned i bekkenet...Det har min drevet med...kjennes ut som stikkinger og kan være ganske så ubehagelig og noen ganger vondt. Her holder den på med det enda. Er i 35 + 4. VET ikke sikkert om det er det hos deg da.... Om det er litt høyere opp kan det være bekkenløsning. Mine stikkinger er mest i underlivet liksom....
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 takk for svar.Kjennes ut som de er frampå og nederst i magen.Ikke så ulikt menssmerter.Kan godt kjenne babyen trykke ja. flere`?
Hame ble født Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Hei Heli! Det hørers nornal ut. Du behøver ikke å ringe legevakta når du lurer på noe, jeg syns dem kan ikke så mye. Det beste er å ringe der du skal føde. Du har fått sikkert ett nr. Lykke til
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 hei! Jeg har også disse stikkingene i underlivet. Jeg er nå 36+4. Jeg har hatt disse stikkingene et par ukers tid og de forekommer oftere nå. Har liksom tenkt at babyen "biter" meg. Det er slik det kjennes ut hvertfall. Vet jo selvsagt at han ikke biter da. I går kveld var babyen veeldig aktiv og da "bet" det hardt fler ganger. Det er korte men skarpe stikk. Jeg skvetter til når de kommer. Det roet seg heldigvis når babyen sovnet. Så dette er sikkert heelt normalt. Lykke til videre. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå