lettereforvirra Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hei, sukk og snufs Ligger i senga med influensaen. Noen som har et godt råd? Hva om fødselen skulle starte?(jeg er bare i uke 35 men alt kan jo skje!) Jeg har ikke krefter til noe slikt nå ihvertfall. Noen som vet hvor lenge årets influensa varer? Synest skikkelig synd på meg selv, og synest det er så mye styr med meg selv også.. Gleder meg til sommer,sol , baby og is. Beklager klaginga
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Jeg føler med deg. Har vært syk en stund jeg og. Jeg er i uke 37 nå. Hadde fødselen startet mens det var på det verste hadde jeg hylt etter ks. Ikke pokker om jeg hadde orket det nå... Både mannen min og jenta mi har også vært syke. Det henger en stund i.. Selv har jeg vært dårlig i ei uke, og er ganske så pottetett i nesa, pluss en sabla dott i øret (som forresten er vanvittig irriterende) Husk paracet om du har høy feber. Og hvil så mye du bare orker og håp om at det snart er over!!
lettereforvirra Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 Takk takk:) når har du termin? Det burde ikke vært mulig for høygravide å bli syk siden vi har så mye annet å konsentrere oss om..
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Nei der er vi helt enige. Høygravide og fødeklare burde ikke fått lov å bli syke.. hehe... Jeg har termin 9 mars, men blir senest satt igang 7 mars pga komplikasjoner.. Så jeg bare venter jeg.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå