Gå til innhold

Oktober: Gratulerer med morsdagen:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har verken sett noe til sambo eller frokost...bare vekk meg sa han i går før jeg la meg, men sta som jeg er gjør jeg det ikke, han kunne jammen kommet seg opp selv for en gang skyld.

Dette er min første morsdag, så jeg hadde håpet han i det minste hadde satt et lite kort på kjøkkenbordet eller noe....men men, det kommer vel en overraskelse i løpet av dagen, selvom det jeg ønsker akkurat nå er en time med søvn.

Ha en fin morsdag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å føye til.....når han kom seg opp ble det egg og bacon til frokost, og gave med rødvin, sjokolade, Spa bodylotion og dusjsåpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er da vennen :) Her har jeg ikke fått noe gratulasjoner engang, jeg var oppe kl. 5 (gjeeeesp) med mini og vekte syvsovern kl. 9 før jeg stekte rundstykker til frokost, kan feire meg selv jeg :)

 

Gratulerer med dagen alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle oktobermødre.

 

Dette blir nok en vanlig søndag her i huset. Jeg har allerede begynt å lage frokost til mannen (han og den lille sover enda!), og jeg tror ikke han husker at det er noe spesielt med denne dagen, nei.

Får vel sette min lit til valentines-dagen, og om ikke annet bursdagen min neste uke (den glemmer han ikke, da er det full pakke med gaver, oppmerksomhet og restaurantbesøk).

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!! Tusen takk, og i like måte!!! :D

 

Nå stabber sambo seg opp fra sofaen å skal lage kaffe!!!YEY!! :P

Har ikke fått noen gave,men vi bestemte sammen at vi skal kjøpe noe v kan gjøre sammen,bare han og meg!!! :D Blir ikke mye tid sammen enda, så enten et spill eller noe annet sosialt skal kjøpes på mandag!! :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...