Gå til innhold

Help meg noen! hva skjer?


Gjest

Anbefalte innlegg

tok en cbtest i går for å se om jeg var gravid. jippi den var positiv! ikke sånn veldig sterk strek, men mer enn sterk nok :) i dag tok jeg en til bare for å bekrefte det, før vi sier det til familie seinere i dag.. tok en ner generation test eller hva den nå het.. den var også positiv. men ganske svak. så at det var en strek der, men den var ikke så sterk som jeg hadde regnet med.

våkner 2 ganger hver natt av "menssmerter" og kjenner det nedi der omtrent hele dagen også. jeg er 4 uker og 4 dager på vei..

Første som slår meg er om jeg mister spiren min.. derfor jeg har vondt, og testen ikke er så sterk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Dette er nødvendigvis ikke en abort, man blir ofte veldig redd og tenke det værste. Det er jo vanlig å ha mens smerter. Har intet sammenligningsgrunnlag da jeg ikke har hatt sa, men ikke bekym deg, det kan gå kjempefint dette, og mest sannsynlig er det bare vanlige smerter. Krysser fingrene for deg iallefall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smertene er helt normale, så jeg ville ikke bekymre meg, at strekene er noe svak kan skyldes av at kroppen ikke produserer nok av graviditetshormonet HcG, (veldig individuelt) eller at du ikke er like langt på vei som du tror.

 

Jeg skal vente med å fortelle til etter de magiske uke 12, orker ikke at alle skal vite det om det skulle gå galt...... Men det er mitt valg.

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar dere! håper du har rett Luna81. de vondtene kommer bare innimellom. kan gå lenge mellom hver gang det kommer et tak.

jeg skal vente med å fortelle det til venner å sånn, men vi klarer ikke å holde det for oss selv når det gjelder familien. hehe..

egentlig syns jeg det er greit, for hvis jeg skulle miste, så skjønner de hvorfor vi er som vi er da. deppa og lei..

men det er bare mine tanker. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...