Gå til innhold

Jordbær?!


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Spiste jordbær i går og drakk Strawberry Daquiri (alkohol fri ;-) )... Har hørt jordbær ikke er så bra når man ammer... Bør jeg kaste den melken jeg har pumpet eller skal jeg prøve å gi han det? Synd å kaste sånne edle dråper da...har ikke såååå mye av den liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordbær er først og fremst ikke bra pga allergier. Ikke pga syren. De er ikke farligere i henhold til syre, mer enn kål og løk feks. Det er hvertfall hva barnelegen på intensiven sa, regner med han har peil på det han driver med. Han sa at når det gjaldt alle slike produkter, samt de som inneholder allergen. (prod. som man skal være forsiktig med pga allergi) Må man prøve seg frem. Jordbær gir blant annet magevondt og røde små prikker om småen ikke tåler det. Man skulle prøve enten å spise et par bær, eller gi litt melk som inneholdt det, og observere hva som skjedde. Ikke på natta, men gi melka som inneholder stoffene/spise bær på dagen, slik at man holdt barnet under oppsikt. Slik gjaldt egentlig alle "usikre" matprodukter. Man fant fort ut om småen tålte det sa han til oss da vi reiste fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...