Sanna&Simen Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! Jeg heter "Sanna&Simen", og er Dibboliker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Sukk, må vel erkjenne at jeg tilhører den gruppa jeg også. Skulle egentlgi forberede undervisning til i morgen jeg, men er så lett å bli "hengende" her i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 11. februar 2007 #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Du kan jo lære ungdommene litt om dibbing, da;-) Jepp, avhengigheten er vel til å ta og føle på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. februar 2007 #4 Del Skrevet 11. februar 2007 jepp, er med i klubben jeg også. Huset kan flyte, men jeg har jo ikke "tid" til å vaske og rydde. Må jo dippe i stedet slik at jeg ikke går glipp av noe. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 11. februar 2007 #5 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! Jeg heter "langevipper@4juli", og er også Dibboliker...hehe Gjennomgår avvenning nå mens vi bor hos "svigers", men risikoen for tilbakefall er stor når vi har kommet på plass i vår nye leilighet i slutten av neste uke:-) Nettet her er så svakt... er på 9 dag "dibbefri" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 11. februar 2007 #6 Del Skrevet 11. februar 2007 huff,må vel bare innrømme det jeg og! Hei,mitt navn er Patrick 13.07.06,og er dibboliker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 11. februar 2007 #7 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg innrømmer ingenting!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå