Gå til innhold

høh! *klør seg i hodet*

Hoppetussa

Anbefalte innlegg

I dag var jeg virkelig seint ute... mange som har skrevet innlegg før meg jo! Sov forøvrig til sju i dag - det var deilig, etter at Ingrid sov kun en halvtime i går og henger etter mamman sin nå som hun har begynt å jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen (eller skulle jeg sagt God dag, det er jo langt på dag nå)

Jeg sov nesten til halv 8 i dag. Deilig. Særlig nå når sambo er på helgetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes deilig ut! God morgen til deg også! Spurte når folk stod opp i går, og de fleste svarte i åtte-tida, synes halv sju er "seint" oppe jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen har begynt å våkne halv7. Syns det er litt tidlig jeg da:) Men blir vant til det! Bare å legge seg tidligere det:) (Men gjør det ikke da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg nesten aldri seinere enn litt over ti jeg da. Men da har jeg jo allikevel godt over en time for meg selv etter at jeg har lagt Ingrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsetn er ofte oppe mellom 6 og 7... Men har vært veldig bortskjemt med at mannen min har tatt gutten... Hender seg også at jeg står opp med gutten. Men vi har PC'en ganske langt unna stua, så jeg bruker ikke å dibbe så mye når Karsten er våken. Hender trangen blir for stor, og da kobler jeg opp laptopen i stua. Da kan jeg passe på Karsten mens jeg dibber. Ellers blir det ikke noe før han eventuelt sover mens jeg er våken... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...