Sanna&Simen Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Simen snurper igjen munnen og bøyer seg bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Benjamin virker mindre interessert i maten. Stikker tungen ut og biter på den. Vil ikke åpne munnen. Får han mer mat i munnen da, brekker han seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 11. februar 2007 #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Hun lukker munnen og vil ikke ha mer. Lett å se at hun er sulten, da nærmest kaster hun seg over skjea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 11. februar 2007 #4 Del Skrevet 11. februar 2007 Holdt på å si "så heldige dere er" Marius er et matvrak og jeg har ennå til gode å se at han ikke vil ha mer grøt. Han gaper så lenge det er noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 11. februar 2007 #5 Del Skrevet 11. februar 2007 Nora snurper også igjen munnen, bøyer seg bakover eller til siden.. Ikke råd å få inn noe da, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 11. februar 2007 #6 Del Skrevet 11. februar 2007 Har ikke opplevd det her enda, har et skikkelig matvrak av en unge! Men hun begynner å smile og bli opptatt av alt annet når hun ikke er så veldig sulten lenger. Men gaper likevel, da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #7 Del Skrevet 11. februar 2007 Maja snurper igjen munnen og vrir seg til siden. Ofte ser hun ned også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 11. februar 2007 #8 Del Skrevet 11. februar 2007 Patrick blir bare veldig uinterissert i maten. Hvis jeg får lurt i han en skje,så kommer det fort ut igjen. Men i det siste har jeg ikke fått han til å gape når jeg kommer med skjeen,han er sulten,men skal suge grøten/middagen av skjeen. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få han til å åpne munnen igjen? Blir utrolig mye gris på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #9 Del Skrevet 11. februar 2007 Begynner med å slå til skjeen, etterhvert slutter hun bare rett og slett å gape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå